שתף קטע נבחר

אתלטיקו עקצה את ריאל: "ליל האוסקר נפתח בגדול"

ספרד סוערת בעקבות הפנדל השערורייתי שקיבלו הבלאנקוס, שתורגם לשער ניצחון ב-1:2 בלבאנטה: "ה-VAR הציל את ריאל". גם היריבה העירונית הוסיפה שמן למדורה, קרבחאל השיב למלחמת הציוצים וטען: "גם במרחק 25 מטר, שמעתי את הבעיטה בקאסמירו"

 

הפנדל השערורייתי (השני במשחק) שקיבלה אתמול (ראשון) ריאל מדריד במהלך ה-1:2 בלבאנטה, גרם, כצפוי, לסערה גדולה בספרד. לא רק כלי התקשורת קטלו את החלטת השופט (בחסות ה-VAR) איגנאסיו איגלסיאס וילנואה להעניק לבלאנקוס כדור עונשין מ-11 מטר, שתורגם לשער ניצחון של גארת' בייל, אלא גם הקבוצות.

 

 

רגע המחלוקת הגיע בדקה ה-78 - אף שלא היה אמור להיות שום ספק: קאסמירו זרק את עצמו ברחבה, והשופט סימן לפנדל. כל ההילוכים החוזרים הראו שצ'יק דוקורה מלבאנטה לא נגע בו, אבל את הצוות בניידת ה-VAR ואת השופט זה לא עניין.

 

איגנאסיו איגלסיאס וילנואה ריאל מדריד לבאנטה (צילום: gettyimages)
וילנואה בודקת עם צוות ה-VAR, בלבאנטה לא מאמינים(צילום: gettyimages)

גארת' בייל ריאל מדריד (צילום: EPA)
בייל אמר תודה וכבש בפנדל(צילום: EPA)

 

באתלטיקו מדריד, היריבה העירונית של ריאל, החליטו להוסיף שמון למדורה. "ליל האוסקר התחיל בגדול", צייצה הקבוצה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה והוסיפה האשטאג: "#הסיפור שאינו נגמר".

 

הציוץ של אתלטיקו 

 

בריאל כמובן יצאו מכליהם. דני קרבחאל צייץ בתגובה: "אני ממליץ על Heart of the Tenth ו-Eleventh, כשהכוונה היא לעקוץ את הקולצ'ונרוס, שהפסידו פעמיים בגמר הצ'מפיונס לריאל. "יש לי אותם ב-DVD", הוסיף קרבחאל.

 

קרבחאל מגיב 

 

מגן ריאל דיבר בסיום גם עם כלי התקשורת ואמר: "הייתי במרחק 25 מטר מקאסמירו ועדיין שמעתי את הבעיטה. אני לא השופט ואין לי יכולת לשפוט את ההחלטות שלו. אם הוא שרק לפנדל, כנראה שהיה".

 

התקשורת, בעיקר בקטאלוניה, סערה. "ה-VAR הציל את ריאל מדריד", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו". ה"ספורט" הלך באותו הקו: "וילנואה השאיר את ריאל בחיים, זו שערוריית העונה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
בייל והחברים חוגגים
צילום: EPA
מומלצים