שתף קטע נבחר

 

"אדוני הברנבאו, מישהו מופתע שבארסה ניצחה?"

עיתוני קטאלוניה חגגו את ה-0:3 של ברצלונה על ריאל והעלייה השישית ברציפות לגמר גביע המלך - שיא כל הזמנים. סוארס: "היינו חייבים להראות שאנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם". ראמוס תועד צועק לחבריו: "אל תתנו לברצלונה לכבוש שישייה מולנו"

 

צפו ב-2:4 של ברצלונה על סביליה    (באדיבות ONE)

צפו ב-2:4 של ברצלונה על סביליה    (באדיבות ONE)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

"אדוני הברנבאו, התקפת הקלאסיקו" - עיתוני קטאלוניה, כצפוי, חגגו את ה-0:3 המרשים של ברצלונה במדריד על ריאל - ניצחון שקבע 1:4 בסיכום צמד המשחקים בגביע המלך והעלה את הקבוצה לגמר בפעם השישית ברציפות (שיא כל הזמנים).

 

"הקלאסיקו שוב של בארסה, מישהו מופתע?", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". ה"ספורט" הוסיף: "וזה עוד ביום שמסי בינוני". גם התקשורת במדריד פירגנה לחבורה של ארנסטו ואלוורדה. "זאת ברצלונה שלא מפסידה", נכתב ב"מארקה" על האלופה, שהעפילה לגמר בפעם ה-41. אגב, רק שלוש קבוצות זכו בגביע המלך ארבע פעמים רצוף: ריאל (1908-1905), אתלטיקו (1933-1930) וברצלונה (2018-2015). בארסה בדרך לזכייה החמישית ברצף?

 

סוארס חוגג (צילום: רויטרס)
סוארס חוגג. "חשבו שלא נתייחס לגביע ברצינות"(צילום: רויטרס)

 

"היו שני חלקים שונים למשחק", סיפר בסיום ואלוורדה, שחגג את משחקו ה-100 על הקווים של בארסה. "במחצית הראשונה הם היו טובים יותר, כיסו אותנו כמו שצריך ואנחנו לא שיחקנו בקצב טוב. אחרי ההפסקה עלינו הרבה יותר נחושים. הם לא כבשו במחצית הראשונה, ואנחנו כן".

 

עיתון ברצלונה ריאל מדריד ()
"אדוני הברנבאו". שער ה"ספורט" הקטלאני

ה"מארקה" מבכה את הפסד ריאל
ה"מארקה" מבכה את הפסד ריאל

 

כוכב הניצחון היה כמובן לואיס סוארס שכבש צמד. "היינו חייבים להראות שאנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם", הסביר. "אנשים אמרו שאנחנו לא נתייחס לגביע, אבל הראנו שאנחנו תמיד רוצים לזכות בכל התארים. הפנדל? מסי שאל אם אני רוצה לבעוט, החלטתי לקחת את זה והלכתי על פאננקה. אני צריך לחיות עם הביקורות וגם עם הפרגונים".

 

החגיגה של שחקני בארסה 

 

גם איבן ראקיטיץ' חגג בטוויטר

 

אוהדי ברצלונה שרו: "איפה כריסטיאנו?"

מהעבר השני, אווירת נכאים בריאל, בטח כשאוהדי ברצלונה שרים לעבר שחקני הבלאנקוס: "איפה כריסטיאנו?". ואם זה לא הספיק, צילומים אחרי השער השלישי שספגה הקבוצה מראה את הקפטן, סרחיו ראמוס, צועק לעבר השחקנים: "אל תתנו לברצלונה לכבוש שישייה מולנו".

 

שחקני ריאל מאוכזבים (צילום: AFP)
שחקני ריאל מבינים שזה לא היום שלהם(צילום: AFP)

 

"הפסדנו, אבל עם כבוד", הפתיע המאמן המפסיד, סנטיאגו סולארי. "כדורגל הוא משחק אכזר. היינו טובים במחצית הראשונה, אבל השער שלהם שינה את המומנטום. לא מדובר בכישלון, בטח כשהגענו עד לחצי הגמר".

 

קאסמירו סיכם: "אנחנו לא צריכים להסתכל על מי שלא נמצא בסגל, אלא על מי שכן. הרי רק לפני שבוע אמרו שקרים בנזמה הוא מספר ה-9 הטוב בעולם. אם אתה לא מנצל את ההזדמנויות, בסוף אתה סופג ומפסיד".

 

לואיס סוארס במקום ה-12 במלכות שערי הקלאסיקו

 

בברצלונה יודעים לעקוץ

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים