אחרי לא מעט שמועות בימים האחרונים על חזרה אפשרית לברצלונה ואפילו על מעבר לליגה הסעודית - לאו מסי לא מתכוון לעזוב את ארה"ב. אינטר מיאמי תקיים בעוד 10 ימים את משחקה האחרון לעונה והיו כאלה שכבר חשבו כי "הפרעוש" ירצה להמשיך לשחק בקבוצה אחרת - עד לתחילת עונת 2024/25 ב-MLS.
העיתונאי הספרדי גיים בלאגה, ממקורביו של מסי, הבהיר שזה לא יקרה: "הוא יישאר בארה"ב לחודש נוסף של חופשה כמו כדורגלנים אחרים. תשכחו את כל מה שקשור לסעודיה או אופציות אחרות שעלו".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יישאר בארה"ב. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
יכולים להיות מרוצים. אוהדי אינטר מיאמי
(Megan Briggs/Getty Images)
כזכור, אחרי שהחמיץ חמישה מששת משחקיה האחרונים של אינטר מיאמי, מסי חזר בסוף השבוע האחרון לכר הדשא. הארגנטינאי, שפציעתו ואי הכללתו בסגל בשבועות האחרונים היו אפופי מסתורין, נכנס כמחליף בדקה ה-55 ב-1:0 הביתי של קבוצתו לסינסינטי - הפסד שקבע: אינטר מיאמי כבר לא תוכל להעפיל העונה לפלייאוף ה-MLS.
מסי לא ישחק עם קבוצתו האמריקאית במשחק הבא - מול שארלוט - מאחר שזומן לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת המפגשים בחלון הקרוב במוקדמות המונדיאל בדרא"מ. הוא עשוי להיכלל בסגל למשחק האחרון של העונה ב-MLS שמיועד ל-21 באוקטובר.
למסי יש העונה 11 שערים ב-13 משחקים עם אינטר מיאמי. הוא השיג איתה שמונה ניצחונות. לעומת זאת, כשהוא לא שיחק, הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בשישה משחקים.