הסערה סביב קיליאן אמבאפה גוברת - וכעת הגיע תור הכוכב לענות להאשמות החריפות.
אחרי שאתמול (שני) דווח בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד ופמלייתו, באתר השבדי "אקספרסן" טוענים כי אמבאפה בעצמו הוא אחד החשודים, ואף הוסיפו ציטוטים מטעם גורמים במשטרת שטוקהולם.
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
בעין הסערה. אמבאפה
(צילום: OSCAR DEL POZO / AFP)
הערב פרקליטו של הכוכב, מארי-אליקס קאנו-ברנאר, שברה שתיקה והגיבה להאשמות האחרונות. "הוגשה תלונה שלא מייצגת את האמת ולא מוכיחה כלום ואני לא יודעת אם אפילו התלונה היא נגדו", אמרה. "הוא מעולם לא היה חשוף לסיטואציה שבה הוא היה נתון לסכנה. קיליאן רגוע והתאמן היום כרגיל כי הוא יודע ששום דבר ממה שפורסם אינו נוגע אליו"
מוקדם יותר היום מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, נחלץ גם הוא לעזרת השחקן: "כולם יכולים לכתוב מה שהם רוצים, אבל האווירה סביב אמבאפה היא שלילית. זה מרגיש כאילו יש כאלה שרוצים להאשים אותו בכל דבר. אני לא הולך לדון בהאם ההאשמות האלה הן בגדר עובדה או המצאה. אנחנו צריכים להיות זהירים. לפעמים כדאי לקחת צעד אחורה לפני שיוצאים בהצהרות".

כזכור, הכוכב, שלא זומן לסגל צרפת על-ידי דשאן, נצפה מבלה במועדון לילה בשטוקהולם בדיוק בזמן משחק נבחרתו מול ישראל ביום חמישי האחרון (1:4). כעת נטען בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד ופמלייתו.
אמבאפה הגיב כבר אתמול בבוז לציוץ של רדיו מונטה קרלו וצייץ: "פייק ניוז! זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון".