אחרי הפרסומים מהיממה האחרונה לפיהם קיליאן אמבאפה הודיע לפ.ס.ז' במכתב רשמי כי הוא לא מתכוון לממש את האופציה בחוזהו, שיפוג בקיץ הבא, החלוץ הצרפתי אישר היום (שלישי) את הדברים לסוכנות AFP: "המועדון ידע מה-15 ביולי 2022 שההחלטה שלי היא לא להאריך את החוזה והמטרה היחידה של המכתב הייתה לאשר את מה שכבר הודעתי להם. מעולם לא שוחחתי עם פ.ס.ז' על הארכת החוזה".
לפי הדיווחים, פ.ס.ז' הציבה בפני אמבאפה אולטימטום: תממש את האופציה בחוזה עד ה-31 ביולי ותאריך אותו עד 2025 או שנמכור אותך למרבה במחיר כדי לא לאבד אותך בחינם.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
נשאר או עוזב? אמבאפה
(צילום: AFP)
שעה קלה לאחר מכן, בתגובה לידיעה ב"לה פריזיאן" לפיה הוא רוצה לעבור לריאל מדריד עוד הקיץ, צייץ אמבאפה: "כבר אמרתי בעבר שאמשיך לשחק בפריז סן ז'רמן גם בעונה הבאה, אני שמח במועדון".
ריאל מדריד, לפחות על פניו, נראית כמו היעד הכמעט ודאי שאליו יבחר לעבור החלוץ בן ה-24, שכבר היה על סף חתימה שם בקיץ שעבר. לאחרונה אוהדי הבלאנקוס דרשו מנשיא ריאל, פלורנטינו פרס, שיחתים את אמבאפה ובתגובה לכך השיב: "כן, אבל לא השנה". האם עכשיו ההצהרה תשתנה?
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
ריאל כבר ממתינה בפינה. אמבאפה
(צילום: JULIEN DE ROSA / AFP)
ב-ESPN מדווחים כי בפריז ישמעו כעת הצעות על החלוץ ותג המחיר לא יהיה נמוך מ-150 מיליון אירו. בכל מקרה, ריאל - ואת זה כל אחד יודע - משוועת לחלוץ, בטח אחרי מעברו של קארים בנזמה לאל-איתיחאד הסעודית.
אמבאפה עבר לפ.ס.ז' ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).