16 שנה הם חיכו, לפרקים נראה היה שהקורונה תיקח להם את הרגע הגדול, אבל הערב (שישי) זה הפך לרשמי: לידס יונייטד חזרה לפרמייר-ליג. אחד המועדונים החשובים בכדורגל האנגלי, הבטיח את אחד משני המקומות הראשונים בצ'מפיונשיפ, בעקבות ה-2:1 שספגה ווסט ברומיץ' מהאדרספילד.
הטווסים אותם מאמן מרסלו ביאלסה, מוליכים את הטבלה עם 87 נקודות אחרי 44 משחקים. השנייה ווסט ברום עם 82 נקודות ומשחק עודף. ברנטפורד הלוהטת לה 81 נקודות, תוכל לעלות למקום השני אם תנצח מחר את סטוק בחוץ.
2 צפייה בגלריה
לידס
לידס
מנצ'סטר יונייטד כבר מחכה. לידס חוגגת
(צילום: Getty Images)
לידס הצליחה להשלים את המשימה, אחרי הפסד כואב לדרבי קאונטי בפלייאוף העלייה בעונה שעברה. כדי לסגור את המעגל בצורה מושלמת חגיגות העלייה של הטווסים יתקיימו מול אותה דרבי ביום ראשון.
לידס בילתה בליגת המשנה בעשור האחרון. לפני כן הידרדר המועדון עד לליגה השלישית. העונה האחרונה של הקבוצה בפרמייר-ליג הייתה 2003/04.

ווטפורד הסתבכה

גם בפרמייר-ליג שיחקו הערב. ווסטהאם הבטיחה מעשית את הישארותה בזכות 1:3על ווטפורד בקרב תחתית. הפטישים פתחו בסערה את המשחק וסגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה. מיכאיל אנטוניו העלה את המארחת ליתרון (6), תומאש סוצ'ק הכפיל כעבור שלוש דקות ודקלן רייס הוסיף אחד משלו (35) עם ביצוע נפלא מ-20 מטר אלכסונית. טרוי דיני רק צימק (49).
2 צפייה בגלריה
ווסטהאם
ווסטהאם
דקלן רייס חוגג
(צילום: Getty Images)
שני מחזורים לסיום העונה ווסטהאם רחוקה 6 נקודות מהקו האדום. ווטפורד מנגד מחזיקה בפער של 3 נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה, כשבמחזור הבא מחכה לה מנצ'סטר סיטי שנמצאת בכושר מצוין.