ברצלונה סיימה עונה מאכזבת והדיווחים לקראת סוג של מהפכה לקראת העונה הבאה תופסים תאוצה. היום (שישי) ערך נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, ודיבר על הנושאים החמים של הקיץ הקרוב עבור הקטלאנים.
השאלה הבוערת ביותר נוגעת לעתידו של המאמן רונאלד קומאן, אך לאפורטה לא סיפק תשובה חותכת: "נשב איתו בשבוע הבא, נדון בכל הנושאים הרלוונטיים ונחליט יחד על המשך הדרך. ניקח בחשבון את כל מה שהוא עשה במהלך העונה הנוכחית. יש לו את הפרופיל שאנחנו מחפשים בשביל הפרויקט שלנו ויש ביננו מערכת יחסים טובה ובריאה".
2 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
קומאן. עדיין אין החלטה לגביו
(צילום: רויטרס)
על התקף החרדה שחווה ההולנדי: "אתמול הוא הדאיג אותנו מאוד. הוא פונה לבית החולים ולמזלנו הכל בסדר איתו. אמרתי לו שיירגע וינסה לקחת הכל בקלות".
הנשיא דיבר כמובן גם על עתידו של לאו מסי: "הוא נרגש לגבי הפרויקט שאנחנו מתכננים פה ואני אופטימי לגבי האפשרות שהוא יחדש את חוזהו במועדון. בסופו של דבר הוא רוצה להרגיש פה בנוח ובשביל זה אנחנו צריכים להעמיד קבוצה מנצחת. מה השתנה אצלו? אני הנשיא עכשיו ולדעתי הוא מרגיש בנוח איתי".
2 צפייה בגלריה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
מסי. בברצלונה אופטימיים
(צילום: AFP)
על שני אקסים שעומדים היום על הקווים: "צאבי? בטוח שהוא יהיה מאמן נהדר. זה נושא רגיש, כי הוא חבר וזה מסבך עוד יותר את הכל. גווארדיולה? מקווה שהוא יזכה מחר בליגת האלופות".
בנוגע לסכסוך עם אופ"א בנוגע להקמת הסופר-ליג: "ברצלונה לעולם לא תעמוד בצד בזמן שיש תהליכים לשיפור עולם הכדורגל. כבר הודעתי לאלכסנדר צ'פרין שאין לנו שום כוונה להתנצל או לשלם קנס. אם ניענש, נפנה לבית הדין לספורט וננצח שם בוודאות".