האם ימיו של אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד ספורים? על פי כל ההערכות זה אכן המצב. הפסד נוסף בצהריים (שבת, 14:30) בחוץ לאברטון עשוי לקדם את העזיבה, כאשר מאוריסיו פוצ'טינו צפוי להיות זה שיחליף אותו, כך לפחות מדווחת התקשורת באי הבריטי בימים האחרונים.
"אם אני לא מאמין בעצמי ובאיכויות שלי, מי יאמין?", אמר סלושיאר לפני המפגש בגודיסון פארק. "אני לא מסתכל על תוצאה אחת או שתיים כדי שאפול כמו בית הקלפים. תמיד הייתה לי מערכת יחסים אמיתית עם הנהלת המועדון".
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
סולשיאר. סוף הדרך?
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
הארי מנווייר
הארי מנווייר
מגווייר. יכולת נוראית של יונייטד
(צילום: AP)
יונייטד נמצאת בתקופה רעה מאוד לאחרונה, והפסידה את שני משחקיה האחרונים 1:0 לארסנל בליגה ו-2:1 בצ'מפיונס לבשקשהיר. רק ניצחון על אברטון ימנע מהשדים האדומים וסולשיאר את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיהם בפרמייר-ליג בשבעת המחזורים הראשונים של העונה.
"יש דרישות מהשחקנים והמאמנים במנצ'סטר יונייטד. יש ציפיות גבוהות, ואנחנו צריכים להיות חזקים מנטלית", הוסיף סולשיאר. "אנחנו המועדון הגדול בעולם, ואחרי ההפסד בטורקיה לא ציפינו לשום דבר אחר מלבד ביקורת. השחקנים מוכנים להגיב על המגרש. כולנו נפגענו. זה אף פעם לא קל כשאתה מפסיד שני משחקים ברציפות".
3 צפייה בגלריה
סולשיאר מאוכזב
סולשיאר מאוכזב
סולשיאר אחרי ההפסד לבשקשהיר
(צילום: רויטרס)
המנג'ר הנורבגי, גם עקץ את המבקרים: "רק לפני כמה שבועות כולם היללו את הקבוצה אחרי הניצחונות על פ.ס.ז' ולייפציג".
אקס טוטנהאם, ניוקאסל ונבחרת אנגליה, ג'רמיין ג'נאס, התראיין ל-BBC ואמר: "אני מרגיש צער עבור סולשיאר. יש יותר מדי שחקנים בחדר ההלבשה שחושבים לעצמם 'אנחנו די שמחים כי אנחנו מרוויחים הרבה כסף'. האם באמת אכפת להם מזה שסולשיאר יאבד את העבודה שלו? אני לא בטוח. אני לא חושב שהם משחקים עבור יונייטד או המנג'ר שלהם".