סרחיו אגוארו הוצג הערב (שני) בברצלונה, לאחר שהשלים מוקדם יותר את אחד המעברים המדוברים של התקופה האחרונה - וחתם על חוזה לשתי עונות במדי הקבוצה הקטלאנית.
"אני מאושר להגיע לפה", פתח הארגנטינאי את מסיבת העיתונאים. "ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם. כבר כילד רציתי להגיע למועדון הזה". החלוץ נשאל כמובן על שיתוף הפעולה עם חברו לאו מסי: "אנחנו משחקים יחד בנבחרות מאז שהיינו ילדים. זאת תהיה גאווה לשחק לצידו גם כאן. אני חושב שהוא יאריך את חוזהו".
2 צפייה בגלריה
אגוארו במדי ברצלונה
אגוארו במדי ברצלונה
הרכש הנוצץ של הפגרה עד כה. אגוארו במדי ברצלונה
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
אגוארו במדי ברצלונה
אגוארו במדי ברצלונה
אגוארו מתרשם מקאמפ-נואו
(צילום: גטי אימג'ס)
על העונה הלא פשוטה שעבר במנצ'סטר סיטי: "היו לי תשע שנים מצוינות, אבל העונה סבלתי מפציעה וזה פגע בי. פפ גווארדיולה אמר לי שהוא לא רוצה שאנהל מגעים עם אף מועדון מלבד ברצלונה. שמחתי מאוד כשהם פנו לסוכן שלי. פפ לימד אותי המון". בנוגע לזהות המאמן בברצלונה: "זה לא העסק שלי, המועדון יקבל את ההחלטה הטובה ביותר. אנחנו מתכוונים להיאבק על כל התארים".
אגוארו מצטרף לחברו הטוב לאו מסי, במטרה להחזיר את ברצלונה למסלול ולזכייה בתארים. אמנם העונה אגוארו לא ממש פגע, גם כי לא קיבל יותר מדי הזדמנויות, אך בעיקר בשל בעיות כשירות שגרמו לו להחסיר משחקים רבים. עדיין מדובר בחלוץ נהדר, שבטח שמח לשוב לליגה הספרדית, המקום בו פרץ (שיחק חמש שנים באתלטיקו מדריד). הוא נחשב לחבר קרוב של מסי, והחתימה שלו במועדון כנראה מבשרת שגם הפרעוש יישאר בעונה הבאה.