עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון באיטליה, ריאל מדריד תרצה הערב (שלישי, 22:00) להשלים את העבודה בספרד ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס יארחו את הגומלין, בידיעה שכדאי להם מאוד זהירים, בטח כשהם לא נמצאים בכושר מזהיר בזירה המקומית.
ריאל מגיעה למשחק אחרי 1:2 קשה מול אלצ'ה בליגה הספרדית, שהושג הודות למהפך מאוחר ושער ניצחון בדקה ה-91 של קארים בנזמה. זינדין זידאן שוב יגיע בסגל חסר וללא קאסמירו המוצהב ודני קרבחאל, אדן הזאר, מריאנו ואלברו אודריוסולה הפצועים.
3 צפייה בגלריה
 רודריגו
 רודריגו
כשיר לחלוטין. רודריגו
(צילום: רויטרס)
בשעות הבוקר היו האוהדים בספרד בטוחים שהתווסף למאמן הצרפתי פצוע נוסף: החלוץ רודריגו. באתר הרשמי של ריאל פורסם על כך שהברזילאי נפצע ולא ישחק הערב. כלי התקשורת פרסמו כמובן מיד את הידיעה, אבל לאחר מכן התברר כי היא שגויה והוסרה לאחר כמה דקות מהאתר.
"אנחנו מתחילים מאפס ולא מתכוונים להתייחס לניצחון באיטליה", אמר זידאן עוד אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אסור לנו לחשוב שהמשימה הושלמה. רק הגומלין בראש שלנו עכשיו".
3 צפייה בגלריה
זידאן על הקווים
זידאן על הקווים
"מתחילים מאפס". זידאן
(צילום: רויטרס)
זידאן התייחס גם להזאר הפצוע, שנחשב לאחד הפלופים הגדולים שריאל רכשה בשנים האחרונות: "הוא ישחק איתנו במוקדם או במאוחר, עלינו להיות סבלניים כלפיו. אני מבקש מהאוהדים להמתין ולהמשיך לתמוך בו כל הזמן. מקווה שהוא יחזור לעצמו".
מנגד, הקבוצה האיטלקית, שנעצרה בעונה שעברה ברבע גמר הצ'מפיונס בהופעת הבכורה שלה במפעל, רשמה אמנם שישה ניצחונות בשמונת משחקיה האחרונים, אבל מגיעה כאנדרדוג למשחק החוץ בבירת ספרד.
3 צפייה בגלריה
באטאלנטה יודעים שאפשר לסמוך על מוריאל
באטאלנטה יודעים שאפשר לסמוך על מוריאל
ידהימו את ריאל במדריד? שחקני אטאלנטה
(צילום: getty images)
"זה חלום של כל שחקן להופיע במשחקים כאלה", אמר הקשר מתאו פסינה. "לפני 10 שנים בכלל הלכתי עם אבא שלי לגמר ליגת האלופות והיום אני משחק באותו מפעל. זה כבוד גדול והמשחק הכי חשוב שלנו, לא רק העונה, אלא בהיסטוריה של המועדון".