ערן זהבי כובש את הולנד. בתקשורת המקומית התלהבו מהכוכב הישראלי, שבבכורה שלו אתמול (חמישי) בפ.ס.וו איינדהובן סיפק שער ובישול ב-0:2 בחוץ על רוזנבורג - ניצחון ששווה למועדון כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.
"זהבי שווה זהב", נכתב בכותרת בעיתון AD. בהמשך הכתבה נמשך הפירגון: "העיניים היו מופנות לזהבי במשך רוב השבוע. גם הסימנים הראשונים לקראת המשחק החשוב מול רוזנבורג היו חיוביים. תחילה הניירת שלו הושלמה ובהמשך במהלך משחק אימון פנימי בטרונדהיים הוא כבר הפך למנצח. זהבי הוכיח מיד מה הוא שווה".
3 צפייה בגלריה
זהבי אחרי כיבוש שער הבכורה
זהבי אחרי כיבוש שער הבכורה
זהבי חוגג אחרי כיבוש שער הבכורה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ה'פיו פיו' נמשך. זהבי
(צילום: gettyumages)
ב"טלחרף" ההולנדי החמיאו גם כן לזהבי: "הוא הוביל את פ.ס.וו. לשלב הבתים בהופעת הבכורה שלו. החלוץ בן ה-33 קיבל מיד מקום בהרכב מרוג'ר שמידט. הוא האיר את הופעת הבכורה עם שער ראשון".
זהבי עצמו שלח מסר: "תודה לאוהדים הנהדרים על כל התמיכה. אנחנו שמחים להשיג את המטרה שלנו ושהגענו לשלב הבתים של הליגה האירופית. אנחנו מקווים לראות אתכם שוב באצטדיון במהירה".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
"זהבי שווה זהב". בהולנד מפרגנים לכוכב הישראלי
מי שיצא מגדרו מהישראלי הוא כמובן המאמן רוג'ר שמידט, שמכיר אותו עוד מהימים בליגה הסינית. "ערן כבש הרבה גולים בעבר וזו הסיבה שהבאנו אותו לפ.ס.וו. הוא שחקן קבוצתי נהדר ומעביר את הרוח שלו שלו לשאר השחקנים. אנחנו רוצים לנצח ולהבקיע שערים והוא עושה כל מה שהוא יכול כדי לגרום לזה לקרות".