חודשיים לאחר שההתאחדות האיטלקית החליטה להעניק ליובנטוס ניצחון טכני על נאפולי, הערעור של האחרונה התקבל וייערך בין השתיים משחק חוזר בסרייה א'. המשחק, שהיה אמור להתקיים בטורינו ב-4 באוקטובר, הפך בסופו של דבר למחזה ביזארי במיוחד - כששחקני יובנטוס חיכו במשך מחצית שלמה לבדם במגרש עד שהשופט שרק לסיום ההתמודדות, אליה האורחת לא הופיעה.
כעבור 10 ימים הוחלט כי הגברת הזקנה תזכה בניצחון טכני 0:3, בעוד נאפולי תספוג הורדת נקודה כעונש. כעת, הוועד האולימפי האיטלקי החליט לקבל את הערעור השלישי של הנאפוליטנים (השניים הקודמים נדחו ע"י ההתאחדות), לקיים משחק חוזר ולא להפחית לקבוצה נקודות.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
המגרש הריק בטורינו ב-4 באוקטובר
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
בסופו של דבר הערעור של נאפולי התקבל
(צילום: AP)
הסיפור התחיל כשבנאפולי גילו ששניים מהשחקנים בסגל חיוביים לנגיף, והבינו כי טיסה וקיום המשחק עלולים להוות סכנה עבור המשתתפים, ויתרה מכך - להיחשב כעבירה פלילית. רשויות הבריאות בנאפולי כלל לא אפשרו לקבוצה לטוס, מה שהשאיר אותה במצב בו לא יכלה להגיע למשחק.
בסרייה א' חשבו בזמנו אחרת וקבעו כי המשחק אמור להתקיים כסדרו, מה שהביא בסופו של דבר את אנדראה פירלו ושחקניו למגרשם הביתי, שם המתינו ליריבה שלא הגיעה. מצד נאפולי נטען כי רשויות הבריאות דחקו בשחקנים ובאנשי הצוות לנקוט באמצעי זהירות כדי להימנע מהדבקה כללית, אך זה לא עזר להם להימנע מהעונש שניתן להם היום על ידי ראשי הליגה.
בוועדת המשמעת הוסיפו שעל פי פרוטוקול הליגה שני מקרי הדבקה בקורונה אינם מספיקים על מנת לדחות משחק, וכי לא מדובר במקרה של "כוח עליון" במסגרת הקריטריונים שנקבעו.