אחרי שני הפסדים מאכזבים, וולבס השיגה היום (ראשון) ניצחון חשוב במאבק על המקום באירופה - 0:3 על אברטון בבית. בעקבות הניצחון עלתה וולבס למקום השישי שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה.
ראול חימנס כבש בפנדל (45), זה היה הפנדל המדויק השישי שלו העונה מתוך שישה ניסיונות. לאנדר דנדונקר כבש את השני כבר בפתיחת המחצית השנייה (46). דיוגו ז'וטה שעלה כמחליף סגר עניין (74).
2 צפייה בגלריה
שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים
(צילום: AFP)
לסטר במצב הפוך לחלוטין מהזאבים והובסה הערב 4:1 מול בורנמות' מהתחתית - הפסד שעלול לעלות לה באיבוד המקום הרביעי בטבלה. זה דווקא התחיל טוב עבור שחקניו של ברנדן רוג'רס כשג'יימי וארדי העלה אותם ליתרון בדקה ה-23, אבל אז השועלים נעלמו לחלוטין מהדשא.
ג'וניור סטניסלאס (65) השווה בפנדל, שתי דקות לאחר מכן דומיניק סולאנקה הפך ולאחר השער בלם לסטר צ'יילאר סויונג'ו בעט באחד משחקני המארחת והשאיר את הקבוצה שלו בעשרה שחקנים. המחצית המסויטת המשיכה בשער עצמי של ג'וני אוואנס (83) והסתיימה עם השני של סולאנקה (87).
2 צפייה בגלריה
שחקני בורנמות' חוגגים
שחקני בורנמות' חוגגים
שחקני בורנמות' חוגגים
(צילום: getty images)
אסטון וילה השיגה ניצחון סופר חשוב בתחתית, 0:2 על קריסטל פאלאס. כוכב המשחק, החלוץ המצרי טרזגה, שכבש צמד (45 ו-59) והגיע לשישה שערי ליגה, אחד פחות ממלך שערי הקבוצה - ג'ק גרליש. עוד לפני כן, ממאדו סאקו מפאלאס החמיץ פנדל (7).
פורסם לראשונה: 16:06, 12.07.20