צפו בתקציר
אחרי 10 ניצחונות רצופים, ריאל מדריד נעצרה הערב (ראשון), כשסיימה ב-2:2 אצל לגאנס. את האמת, לאף אחד מהבלאנקוס זה לא שינה הרבה, בטח כשמדובר במחזור האחרון של העונה וכשהקבוצה הבטיחה בחמישי האחרון את הזכייה באליפות ספרד.
זה היה משחק חסר חשיבות עבור ריאל, שאמנם הוליכה פעמיים משערים של סרחיו ראמוס ומרקו אסנסיו, אבל שיחקה בהילוך שני. ולמרות שנלחמה עד השנייה האחרונה והייתה מרחק שער מהישארות הירואית בליגה, לגאנס לא הצליחה לנצח ובשל כך נשרה לליגת המשנה. ריאל, מנגד, סיימה את העונה עם 87 נקודות, חמש יותר מברצלונה השנייה.
4 צפייה בגלריה
ג'ונתן סילבה מאוכזב
ג'ונתן סילבה מאוכזב
ג'ונתן סילבה מאוכזב
(צילום: gettyimages)

מהלך המשחק

דקה 9': שער! 0:1 לריאל מדריד! איסקו שלח כדור לתוך הרחבה, סרחיו ראמוס עלה גבוה ונגח את השער הראשון פנימה.
4 צפייה בגלריה
ראמוס חוגג
ראמוס חוגג
ראמוס חוגג
(צילום: רויטרס)
20': לגאנס ניסתה להתקרב שוב לשער של ריאל. רוברטו רוסאלס שלח כדור חלש, אראולה לקח בקלות.
37': לגאנס המשיכה להילחם. בעיטה חופשית של חוסה רסיו פגעה בחומה ויצאה לקרן, שהורחקה גם היא על ידי הגנת ריאל.
45+1': 1:1! לגאנס משווה! איזה שער של בריאן חיל. לגאנס התחילה התקפה מצד שמאל, חיל בעט מזווית קשה וקבע 1:1 מוצדק למארחת.
52': שער! 1:2 ריאל מדריד! איבוד כדור אומלל של לגנאס הפך למתפרצת של ריאל. איסקו הרים את הכדור בדיוק מושלם למרקו אסנסיו, שבעט לשער והחזיר לריאל את היתרון.
4 צפייה בגלריה
אסנסיו חוגג
אסנסיו חוגג
אסנסיו חוגג
(צילופ: AFP)
78': שער! 2:2! לגאנס חזרה למשחק! ג'ונתן סילבה בישל, רוג'ר אסאלה כבש.
4 צפייה בגלריה
חגיגות השוויון
חגיגות השוויון
חגיגות השוויון
(צילום: AP)
86': אכזבה ללגאנס. נגיעת יד ברורה ברחבה נבדקה ב-VAR, אך השופט החליט שלא מדובר בפנדל.

הרכבים

לגאנס: פיצ'ו קוויאר; אונאי בוסטינזה, רודרי טארין (רוג'ר אסאלה, 55), דימטריס סיובאס, רוברטו רוסאלס, ג'ונתן סילבה; איברהים אמאדו, חוסה רסיו (רוקה מסה, 55); אייטור רויבאל (מיגל אנחל גררו, 46), בריאן חיל, מנו (אוסקר רודריגז, 46)
ריאל מדריד: אלפונסה אראולה; לוקאס ואסקס, אדר מילטאו, סרחיו ראמוס (נאצ'ו פרננדס, 46), פרלנד מנדי; פדריקו ואלוורדה, קאסמירו (טוני קרוס, 61), איסקו; מרקו אסנסיו (בראהים דיאז, 61), קארים בנזמה (לוקה יוביץ', 61), ויניסיוס ג'וניור

גרנאדה במוקדמות האירופית, ולנסיה וחטאפה בחוץ

בזכות ניצחון 0:3 על אתלטיקו בילבאו, גרנאדה סיימה את הליגה כשהיא במקום השביעי עם כרטיס לשלב המוקדמות בליגה האירופית. כבשו רוברטו סולדאדו (29), אנטוניו פוראטס (55) וקרלוס פרננדס (67). במקביל, ולנסיה שהפסידה 1:0 לסביליה איבדה את הכרטיס לליגה האירופית וסיימה את העונה במקום התשיעי. ריאל סוסיאדד הצליחה להשיג תיקו 1:1 מול אתלטיקו מדריד וסיימה שישית, עם כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.
חטאפה כמעט ניצחה בחוץ את לבאנטה. פנדל בדקה ה-71 הוחמץ על ידי חיימה מאטה, ושער של לבאנטה בדקה ה-90+9 שמט ממנה גם את התיקו, מה שגרם לה לאבד את מוקדמות הליגה האירופית ולסיים שמינית בליגה.
בשעה שלגאנס נלחמה על חייה מול ריאל מדריד וכמעט השיגה ניצחון שיכל להשאיר אותה בליגה, סלטה ויגו ניצלה מירידה אחרי 0:0 מול אספניול.
שאר תוצאות המחזור:
אוסאסונה - מאיורקה 2:2
פורסם לראשונה: 21:50, 19.07.20