צפו ברביעיה של מסי מול אייבאר
(ONE)

ברצלונה עדיין בהלם מההודעה של לאו מסי לפיה הוא מעוניין להיפרד מהמועדון אחרי יותר משני עשורים ואחרי שזכה עם הקבוצה בתארים רבים בליגה הספרדית ובליגת האלופות.
באופן טבעי נושא השיחה לא ירד מסדר היום גם בזמן הצגתו של הרכש החדש, הברזילאי טרינקאו. השחקן הצעיר נותר בצל והתמונות שלו במדים החדשים לא עניינו אף אחד. גם בקרב ההנהלה, מסתבר, טרם השלימו עם המציאות החדשה ללא הפרעוש.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
בברצלונה לא מפסיקים לדבר על הודעתו. לאו מסי
(צילום: AFP)
נשיא המועדון, ז'וזפ מריה ברתומאו, הסתפק בצילומים ולא הופיע למסיבת העיתונאים. מי שעשה זאת במקומו ונאלץ להשיב לשאלות הקשות היה המזכיר הטכני, רמון פלאנס.
"אנחנו חושבים על מסי כחלק מהעתיד של ברצלונה ולא לוקחים בחשבון שיעזוב", הבהיר פלאנס, שלפני שלוש שנים היה מועמד להתמנות למנהל מקצועי במכבי חיפה. "תמיד אנחנו בונים את הסגל מחדש וצריך להסיק מסקנות ממה שקרה העונה".
3 צפייה בגלריה
העיתונים התעסקו רק בדבר אחד
העיתונים התעסקו רק בדבר אחד
העיתונים התעסקו רק בדבר אחד
(צילום: AFP)
מסי דורש להשתחרר בחינם לפי סעיף המאפשר לו לעשות זאת בסיום כל עונה, אבל לדברי הנהלת בארסה תוקף הסעיף פג ב-10 ביוני. פלאנס נשאל אם הנושא נתון למו"מ, והשיב: "אנחנו רוצים שמסי יישאר ואין לנו כוונה למכור אותו. צריך להתייחס אליו בכבוד, כי הוא הכדורגלן הטוב ביותר בהיסטוריה. מסי נתן הרבה לברצלונה וברצלונה נתנה לו.
"הנישואין בינינו הסבו הרבה שמחה לאוהדים ואנחנו רוצים שזה יימשך. אנחנו עובדים ומקדישים הרבה שעות כדי לבנות קבוצה מנצחת. מה שצריך זה לעבוד כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר בשביל שני הצדדים".
פלאנס הוסיף: "אנחנו מנסים לבנות קבוצה מנצחת. תמיד היו לנו שחקנים גדולים ותמיד התייחסנו בכבוד לאלה שהובילו אותנו להישגים. לא צריך להציג את זה כמחלוקת בינינו לבין מסי, זה לא מגיע לו ואין שום מחלוקת. נהנינו מהכדורגל שלו וזה תענוג גדול שיש לך אותו בקבוצה. מה שאנחנו רוצים זה לחזור לנצח".
3 צפייה בגלריה
רמון פלאנס
רמון פלאנס
"אין שום מחלוקת עם מסי". רמון פלאנס
(צילום: AFP)