האם מנור סולומון יהיה האחראי לכך שריאל מדריד תודח בסיום שלב הבתים מליגת האלופות? הקשר הישראלי כבש הערב (שלישי) פעם נוספת מול הבלאנקוס, הפעם ב-0:2 הביתי של שחטאר דונייצק, שהקפיץ את האוקראינים למקום השני בבית על חשבון האימפריה הספרדית. כל זאת כשנותר מחזור אחד לסיום.
סולומון כבש גם בסיבוב הראשון מול ריאל, ב-2:3 של שחטאר במדריד וכעת לאוקראינים 7 נקודות, בדיוק כמו הספרדים, אך כמובן הם מקדימים אותם בזכות המאזן הפנימי בין שתי הקבוצות. גורלה של שחטאר כעת בידיה: במחזור הסיום תתארח אצל אינטר וניצחון יבטיח לה, ללא קשר לתוצאה של ריאל, את הכרטיס לשמינית הגמר.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון חוגג
מנור סולומון חוגג
מגיע לו. סולומון חוגג מול ריאל
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון חוגג
מנור סולומון חוגג
שער שני כבר מול הבלאנקוס העונה. סולומון
(צילום: AFP)
"הצלחנו לנצח את ריאל מדריד, אני מאוד שמח שכבשתי ועכשיו אנחנו יכולים לעלות. זה חלום שהתגשם, במיוחד בשבילי, לכבוש שוב מול ריאל", התמוגג סולומון בסיום. "רצינו לנצח את ריאל מדריד פעמיים. יש לנו עוד משחק אחד ונעשה את הכל כדי לעלות, ניתן בו הכל".
חתיכת נתון מרשים
סופרמן
כמובן השער של סולומון מול ריאל לא נעלם מעינם של כלי התקשורת ברחבי אירופה. "בגיל 21, מנור יכול כבר לומר שטוב לו לשחק מול ריאל, 2 שערים ב-2 משחקים מול הבלאנקוס", נכתב, בין השאר על-ידי עיתונאי ספרדי. ב"מארקה" פירגנו לישראלי: “התקפה מתפרצת אדירה של שחטאר, שניצלה את הפסיביות ההגנתית של הבלאנקוס. סולומון בעט והכניע את קורטואה בכדור נמוך".
באתר הניתוחים הסטטיסטיים Whoscored זכה סולומון לציון 7.5 - השלישי בטיבו בשחטאר אחרי הבלם ויטאו (7.8) והשוער אנטולי טרובין (7.7). זהו שערו הרביעי של סולומון בליגת האלופות (בשנתיים בסך הכל): את הרשת מצא גם מול אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי אשתקד. הכישרון בן ה-21 השתווה לערן זהבי וברוך דגו עם מספר השערים בצ'מפיונס - רק יוסי בניון (7) כבש יותר.

זידאן: "לא מתכוון להתפטר"

אם בשחטאר חגגו, הלחץ בריאל, מנגד, עלה לשיאים חדשים. "אני לא מתכוון להתפטר", הודיע בסיום לעיתונאים מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. "אני אף פעם לא מוותר. במחצית הראשונה היינו טובים ואם היינו מבקיעים זה היה משנה דברים".
"אני מאמין בשחקנים שלי וביכולת שלהם", המשיך זיזו. "צריך להרים את הראש ולהמשיך, זה הכדורגל. צריך לחשוב על המשחק הבא". ואכן, מה הוא חושב שצריך להשתנות לקראת גלדבאך: "אני אופטימיסט, זה רגע קשה אבל יש לנו אופי וגאווה. עכשיו זה הזמן להאמין, לא לחשוב על מה שהיה".
3 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
מצב לא פשוט. מודריץ'
(צילום: AP)