ברצלונה אמנם לא הבריקה אמש (רביעי), אבל שמרה על מאזן מושלם העונה בליגת האלופות אחרי 1:2 על דינמו קייב. הסיפור הגדול היה דווקא בהגנה או יותר נכון בשער, כאשר מארק-אנדרה טר שטגן, חזר להרכב אחרי יותר מחודשיים בחוץ בגלל פציעה והציג יכולת מצוינת עם כמה הצלות גדולות. בעיתוני קטאלוניה לא נשארו אדישים להופעה של הגרמני וה"מונדו דפורטיבו", הקדיש לו את כל עמוד השער בתוספת הכותרת "טר שטגן הקדוש".
"היה לי חשוב מאוד לנצח במשחק החזרה שלי", הודה טר שטגן. "חיכיתי כבר לעשות שוב את מה שאני אוהב". השוער דיבר גם על היכולת של הקבוצה: "במחצית השנייה דינמו קייב הגיעה להרבה מצבים ונצטרך לדבר על הדברים ולראות כיצד נשתפר. מעולם לא היה לי ספק בנוגע לחידוש החוזה שלי ואני שמח שזה הסתדר".
4 צפייה בגלריה
מארק-אנדרה טר שטגן
מארק-אנדרה טר שטגן
מעל כולם. טר שטגן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
מארק-אנדרה טר שטגן
מארק-אנדרה טר שטגן
מספר הצלות גדולות וביניהן זאת
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
מארק-אנדרה טר שטגן
מארק-אנדרה טר שטגן
"טר שטגן הקדוש"
(שער ה"מונדו דפורטיבו")
המאמן, רונאלד קומאן אמר: "הודות למארק שהיה יוצא מן הכלל, הצלחנו למנוע מהם להבקיע עוד". ההולנדי הוסיף: "דינמו קייב לא הפתיעה אותנו. ידענו שמדובר בקבוצה חזקה למרות הסגל החסר בגלל הקורונה. איבדנו שליטה על המשחק ולא היינו מספיק טובים ללא הכדור". על אנטואן גריזמן שסופג הרבה ביקורת ושוב החמיץ ממצב מצוין: "הייתה לו הזדמנות גדולה, אבל מדובר בשחקן שתמיד עובד מאוד קשה".
מי שתמיד מדבר בפתיחות הוא ג'רארד פיקה, שהבקיע את השער השני של הקטלאנים: "פתחנו טוב ויכולנו להבקיע פעמיים או שלוש כבר בהתחלה. בהמשך זה נהיה מורכב יותר והם לחצו אותנו. הלחץ שלנו לא עבד וגם המיקום שלנו על המגרש".
4 צפייה בגלריה
קומאן ומסי
קומאן ומסי
קומאן ומסי
(צילום: AP)
הבלם המשיך: "במועדון כמו ברצלונה אין מקום לשנת מעבר. אין לנו הרבה זמן כדי לתת לדברים להיכנס למסלול. זה נורמלי שאנחנו לא פייבוריטים בליגת האלופות וכל מה שאפשר לעשות כרגע זה לעבוד. יש לנו קבוצה מצוינת של חבר'ה צעירים והתוצאות יגיעו".