התקשורת במדריד סוערת, אחרי הפסדה של ריאל מדריד 2:0 לשחטאר דונייצק והעובדה כי הקבוצה בסכנת הדחה ממשית מהצ'מפיונס. לבלאנקוס יש 7 נקודות והם במקום השלישי בבית, רק שלשמחתם הם עדיין תלויים בעצמם. ניצחון ביתי במחזור האחרון על בורוסיה מנשגלדבאך יספק כדי להבטיח את הכרטיס לשמינית הגמר, ואולי אפילו מהמקום הראשון בבית. גם תיקו עשוי להבטיח עלייה, אך רק במידה ואינטר תנצח את שחטאר דונייצק.
מי שנמצא על המוקד ביממה האחרונה הוא המאמן זינדין זידאן, שעוד אתמול טען כי הוא "לא מתכוון להתפטר". כל זאת שניות אחרי ההפסד לשחטאר משערים של המחליפים דנטיניו ומנור סולומון. למרות זאת, ב"מארקה" נכתב כי "עתידו של זידאן בסימן שאלה וראשי ריאל יבחנו את כל הצעדים". ב"אל מונדו" פורסם כי מאוריסיו פוצ'טינו כבר הוזכר כמועמד לרשת את הצרפתי, במידה ויוחלט על פרידה מוקדמת וכי הנשיא פלורנטינו פרס עשוי לבצע את הצעד בקרוב.
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
הלחץ עליו. זידאן
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
וינסיוס ג'וניור
וינסיוס ג'וניור
הפנים אומרות הכ. ויניסיוס ג'וניור מול שחטאר
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
השחקנים נגדו? זידאן
(צילום: רויטרס)
מי שהוציאה את מרבית הכביסה המלוכלכת היא תחנת הרדיו הספרדית "קדנה סר". שם נטען כי זיזו למעשה איבד את חדר ההלבשה: "הוא מוצא בימים האחרונים חדר הלבשה בעייתי ומתוסכל. יש שחקנים שנלחמים על חידוש החוזה שלהם וגם זידאן מבין שיש כאלה שמסובבים את הפנים שלהם כשהוא מקריא את ההרכב. אין לו שליטה בחדר ההלבשה וזה קשה לו מאוד לעיכול".
כל כותרות העיתונים בספרד התעסקו במשבר של ריאל. "מי ראה אותך ומי יראה אותך", נכתב בכותרת ה"מארקה", שעוסקת בעובדה שריאל עוד עשויה לצנוח לליגה האירופית. "מרע לגרוע", התנוססה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני. ב"ספורט" צוין כי יש "קריסה טוטאלית".
"קריסה טוטאלית": שער ה"ספורט"
"מי יראה אותך": שער ה"מארקה"
"מרע לגרוע": שער ה"מונדו דפורטיבו"
"אני ממש לא מתכוון להתפטר", כאמור, הודיע זידאן בנחרצות בסיום המשחק. "אנחנו ממשיכים הלאה. אני אופטימיסט מטבעי. המצב מסובך כרגע, אבל אנחנו צריכים להראות את האופי ואת הגאווה שלנו. זה מצב מרגיז כי לא הגיע לנו להפסיד. זה הזמן שלנו להאמין בעצמנו".
"אנחנו בתקופה רעה מבחינת תוצאות אבל הדרך היחידה היא פשוט להמשיך הלאה. במשחק האחרון בליגה באמת לא שיחקנו טוב, אבל זה לא המקרה מול שחטאר. שיחקנו טוב והכדור לא רצה להיכנס. עכשיו נותר לנו עוד משחק אחד בשלב הבתים - אנחנו מוכרחים לנצח ולהעפיל לשלב הבא", הוסיף הצרפתי.