בפעם הרביעית בחמש העונות שלו כמאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן הוביל את הבלאנקוס לחצי גמר ליגת האלופות. אמש (רביעי) קבוצתו אמנם סיימה ב-0:0 באנפילד מול ליברפול, אבל ניצלה את הניצחון 1:3 מהמפגש הראשון כדי לעלות לשלב הבא.
בספרד שיבחו את זידאן על ההכנה הטקטית למשחק, והעובדה שקבוצתו לא ספגה לאורך כל 90 הדקות, מה שבסופו של דבר סייע לה לעמוד במשימה. קפטן ריאל מדריד לשעבר, איקר קסיאס, צייץ אחרי המשחק בחשבון הטוויטר שלו את הכותרת "שריף" עם תמונה של זידאן.
3 צפייה בגלריה
זידאן על הקווים
זידאן על הקווים
זידאן על הקווים
(צילום: EPA)
"זידאן צדק שוב. הוא אמר לכולם 'תנו לי לעבוד ונראה מה יקרה בסיום העונה'. ריאל בחיים בליגה הספרדית ובליגת האלופות. אין לי ספק שכל הקבוצות שהגיעו לחצי הגמר חוששות ממנה. ריאל תהיה בגמר. צ'לסי השתפרה מאז שתומאס טוכל הגיע, אבל יהיה לה קשה", החמיא לו עוד אקס של הבלאנקוס, פרדראג מיאטוביץ'.
"היו לנו רגעים קשים במשחק, אבל ידענו עוד לפני כן שנאלץ לסבול. אנחנו יכולים להיות גאים מאוד בעצמנו. רבע השעה הראשונה הלכה לנו טוב, אבל אחרי זה לא היינו במיטבנו. זה נורמלי, בכל זאת, רבע גמר ליגת האלופות", סיכם זידאן בסיום.
בתקשורת הספרדית החמיאו גם לזיזו, אבל בעיקר לשחקנים ("סבלו כמו גיבורים") ולטיבו קורטואה, שתמונתו עם הכיתוב "בלתי עביר" הייתה בשער של "אס". זידאן החמיא לבלגי: "הוא השוער שלנו, ומה שהוא עושה בשער זה פשוט פנומנלי".
דרך אגב, זאת הפעם ה-14 בהיסטוריה שריאל מדריד מעפילה לחצי גמר ליגת האלופות. הכי הרבה בתולדות המפעל. לבאיירן מינכן וברצלונה, שכבר הודחו, יש 12 הופעות במעמד.
3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
בעקבות ההדחה, ליברפול תסיים את עונת 2020/21 ללא תואר. למרות התיקו המאופס, קשר הקבוצה ג'יימס מילנר אמר: "היינו הרבה יותר טובים, אין ספק, זה היה אמור להספיק לנצח כדי לנצח אבל זה לא קרה בסופו של דבר. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת כדי לסיים בין ארבעת המקומות הראשונים בליגה".
3 צפייה בגלריה
מילנר בפעולה
מילנר בפעולה
מילנר בפעולה
(צילום: AFP)
יורגן קלופ הוסיף: "השער השלישי שספגנו במדריד היה אכזבה גדולה. אם היינו כובשים היום ברבע השעה הראשונה, דברים אולי היו נראים אחרת. התחלנו ממש טוב, והיו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. בחצי השני ריאל לקחו קצת את השליטה. אנחנו צריכים להיות בעונה הבאה בליגת האלופות. אנחנו ליברפול ואוהבים את המפעל הזה. זה חשוב מאוד עבורנו".
פורסם לראשונה: 00:36, 15.04.21