כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד בקיץ 2018 ומאז הדברים לא שבו לקדמותם לשני הצדדים. הכוכב לא הצליח לסחוף את יובנטוס לזכייה בליגת האלופות והבלאנקוס גם סבלו מירידה ניכרת, בעיקר באירופה.
כעת, בצל ההדחה של יובה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר וכנראה איבוד האליפות, נראה כי הקדנציה של הפורטוגלי באיטליה הגיעה לקיצה. "במארקה" הספרדי טוענים שרונאלדו רוצה לשוב לבלאנקוס וישמח לקבל פנייה. כשזינדין זידאן נשאל על הנושא, אמר בפשטות: "יכול להיות שהוא יחזור".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
גם הקפטן סרחיו ראמוס, שזכה עם הפורטוגלי בארבע אליפויות אירופה, התייחס לעניין לאחרונה: "לא הייתי משחרר אותו מלכתחילה. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, כזה שמקרב אותנו לניצחון. גם כריס וגם ריאל אבודים, הוא שחקן מכריע שיכול לעזור לנו".
חברו של רונאלדו ליובנטוס, אלבארו מוראטה, הוסיף: "אני לא חושב שהוא רוצה לעזוב את טורינו. האם הוא יחזור לריאל? האמת, אנחנו מדברים על הכל מלבד כדורגל. הוא פשוט היה רגיל לזכות בליגת האלופות, זה כל הסיפור, הוא מרוצה בקבוצה".
2 צפייה בגלריה
ראמוס חוגג
ראמוס חוגג
רוצה לחבור שוב לפורטוגלי. סרחיו ראמוס
(צילום: AP)
מבחינת יכולת כיבוש, רונאלדו עדיין מספק מספרים אדירים: 30 שערים ב-34 הופעות בעונה הנוכחית, כשבעונה שעברה רשם 37 ב-46 משחקים. למרות זאת, לא הצליח להבקיע בשמינית גמר הצ'מפיונס מול פורטו, פעם ראשונה מזה 15 שנה שהוא לא כובש בשלב הנוקאאוט.