מנצ'סטר יונייטד התבססה הלילה (ראשון) במקום השני בפרמייר-ליג לאחר ניצחון לא פשוט ומהפך דרמטי על ברייטון בבית, 1:2 במחזור ה-30. השדים האדומים אמנם רחוקים מאוד ממנצ'סטר סיטי בפסגה (14 נקודות מפרידות בין השתיים), אך הם רחוקים כעת ארבע נקודות מלסטר השלישית.
דני וולבק העלה את השחפים ליתרון מפתיע (13) באולד טראפורד, אבל מרקוס רשפורד (62) ומייסון גרינווד (83) הצליחו להפוך את התוצאה ולהשאיר את שלוש הנקודות במנצ'סטר.
5 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד ואדינסון קבאני חוגגים
מרקוס רשפורד ואדינסון קבאני חוגגים
מרקוס רשפורד ואדינסון קבאני חוגגים
(צילום: EPA)
הארי קיין אמנם ממשיך בעונה הפנטסטית שלו בטוטנהאם, אבל קבוצתו פישלה היום (ראשון) עם 2:2 דרמטי מול ניוקאסל בחוץ במחזור ה-30 בפרמייר-ליג. הקבוצה של ז'וזה מוריניו נותרה חמישית, שתי נקודות מצ'לסי הרביעית ומהמקום שמוביל לליגת האלופות.
ז'ואלינטון העלה את המגפייז ליתרון בדקה ה-28, אבל קיין הגיב תוך 90 שניות עם שער שוויון והשלים את המהפך בדקה ה-34. החלוץ הנפלא עלה לראש טבלת הכובשים באנגליה (19 שערים, אחד יותר ממוחמד סלאח) ורק להזכיר, הוא גם מלך הבישולים עם 13. ג'וזף ווילוק הרס לו את החגיגה עם שוויון בדקה ה-86, אחרי שדחק מקרוב. ניוקאסל במקום ה-17, שלוש נקודות מהקו האדום.
5 צפייה בגלריה
הארי קיין מאוכזב
הארי קיין מאוכזב
למרות הצמד, הארי קיין מאוכזב
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
קיין חוגג
(צילום: gettyimages)
משחקי יום ראשון בפרמייר-ליג נפתחו עם מהפך ענק של סאות'המפטון, שהמשיכה במסע הבריחה מהתחתית. הקדושים פיגרו כבר אחרי 28 דקות 2:0 במשחק הביתי מול ברנלי, אבל חזרו ל-2:3 מרשים בסיום.
פנדל של כריס ווד (12) ושער של מאטיי וידרה (28) סידרו לאורחת יתרון נוח בסנט מארי. רק שדווקא אז סאות'המפטון התחילה לשחק כדורגל. דני אינגס בישל לסטיוארט ארמסטרונג (31) וכבש בעצמו כעבור 11 דקות את השוויון של קבוצתו.
5 צפייה בגלריה
דני אינגס
דני אינגס
לא מפסיק לכבוש. אינגס חוגג
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
רדמונד כובש
רדמונד כובש
רדמונד כובש ומשלים את המהפך
(צילום: gettyimages)
נייתן רדמונד, שבישל את השער השני, היה גם איש השעה של סאות'המפטון במחצית השנייה, כשכבש את שער הניצחון (66). סאות'המפטון במקום ה-13 בפרמייר-ליג עם 36 נקודות, שלוש יותר מברנלי (מקום 15).
אסטון וילה עוד פיגרה עד הדקה ה-78 1:0 מול פולהאם, אבל חזרה ל-1:3 ביתי. אלכסנדר מיטרוביץ' העלה את האורחת ליתרון (61), אבל מוחמד חסן (78 ו-81) ואולי ווטקינס (87) רשמו בליץ מרשים.
פורסם לראשונה: 16:02, 04.04.21