מנור סולומון רושם עונת שיא באירופה. אחרי שכבש אשתקד מול מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה בליגת האלופות, העונה הוא הבקיע בניצחון 2:3 של שחטאר דונייצק על הבלאנקוס והפך לסחורה חמה באירופה.
קשר נבחרת ישראל צפוי לעבור בעונות הבאות לאחת הליגות הבכירות. הערב (21:45) הוא יפגוש שת סקוטלנד וזו הייתה הזדמנות עבור ה"גרדיאן" להכין עליו כתבה ולראיין אותו.
3 צפייה בגלריה
סולומון בפעולה
סולומון בפעולה
מנור סולומון במשחק של נבחרת ישראל מול צ'כיה
(צילום: EPA)
"המשחק מול ריאל מדריד היה בלתי ייאמן", אמר סולומון לעיתון הבריטי. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה של שחטאר. "יש לריאל היסטוריה מפוארת והיא זכתה בהמון תארים, אז זה היה מאוד מיוחד בשבילנו. אף אחד לא האמין שננצח. זה גם היה מאוד מיוחד בשבילי להבקיע בליגת האלופות נגד קבוצה שהיא אולי הגדולה ביותר בעולם. מאז שהייתי ילד קטן חלמתי לשחק במפעל הזה וזו הזדמנות להראות בו את האיכות שלך. כל שער שלך, כל תנועה וכל מסירה חשובים".
בעיתון נכתב שבאנגליה משווים את סולומון לאדן הזאר וציינו שהוא נשאר בשחטאר אחרי שקיבל הצעה ממנצ'סטר סיטי. "הם באמת רצו אותי והייתה לנו פגישה, אבל לצערי זה לא יצא אל הפועל. היה מאוד מיוחד בשבילי לשחק נגד הקבוצה של פפ גווארדיולה ולהבקיע".
3 צפייה בגלריה
התמונה של מנור סולומון חוגג את השער נגד ריאל מדריד
התמונה של מנור סולומון חוגג את השער נגד ריאל מדריד
סולומון חוגג את השער נגד ריאל מדריד
(צילום: EPA)
על המעבר לשחטאר והניסיון שצבר בה סיפר סולומון: "הליגה הישראלית לא נחשבת לחזקה ולכן לא רוכשים ממנה שחקנים בסכומים גדולים. הבעלים של הקבוצה שלי בישראל (אבי לוזון) דרש הרבה כסף תמורתי. הוא רצה 5 מיליון אירו וכאשר שמע שזו מנצ'סטר סיטי שמעוניינת הוא העלה את המחיר ל-10 מיליון. אחר כך אני הייתי מעוניין לעבור לשחטאר וגם הוא רצה למכור אותי. חשבתי שזו הזדמנות גדולה בשביל הקריירה שלי ואני מאוד נהנה בקבוצה. אני רק בן 21 ובמוקדם או במאוחר אשחק באחת הליגות הגדולות. אני אוהב את המשחק של הברזילאים ועזר לי מאוד לשתף איתם פעולה. למדתי מהם המון".
3 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון
(צילום: עוז מועלם)
על ההפסד לסקוטים לא מכבר בפנדלים בחצי גמר הפלייאוף על העלייה ליורו 2021 אמר סולומון: "היינו הרוסים, אבל כבר התגברנו על זה ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. יש לנו דור טוב ונוכל לעשות את זה בעתיד".