מנצ'סטר סיטי הולכת בגדול על זכייה בארבעה תארים. השחקנים של פפ גווארדיולה לא רק מוליכים את טבלת הפרמייר ליג, לא רק עלו לגמר גביע הליגה (יתמודדו מול טוטנהאם ב-25 באפריל) ולרבע גמר ליגת האלופות, הערב (שבת) הם גם עלו לחצי גמר הגביע האנגלי לאחר שניצחו 0:2 את אברטון ברבע הגמר.
סיטי התקשתה להבקיע עד אשר הגיעה הדקה ה-84. אז פרץ קווין דה בריינה (שולב כמחליף) לרחבה, איימריק לאפורט בעט למשקוף וגונדוגאן המשיך בראשו את הכדור החוזר לרשת. כעבור חמש דקות מסר רודרי לדה בריינה שבעט פנימה והבקיע את השני.
5 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי חוגגת
מנצ'סטר סיטי חוגגת
מנצ'סטר סיטי חוגגת
(צילום: רויטרס)
גווארדיולה אמר בסיום: "זה באמת היה משחק קשה וראינו את המחויבות שגילו שחקני אברטון. הם היו מפוקסים והתגוננו באגרסיביות. לא ספגנו ושיחקנו בסבלנות. זה היה אחד המשחקים הקשים שלנו בארבעת החודשים האחרונים. התוצאות שאנחנו משיגים יוצאות מהכלל וזה היה ניצחון בלתי ייאמן. עכשיו אני מקווה שכולם יחזרו בריאים מפגרת הנבחרות".
5 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי חוגגת
מנצ'סטר סיטי חוגגת
גונדוגאן אחרי שהבקיע את השער הראשון
(צילום: רויטרס)

גם סאות'המפטון עלתה

לראשונה מאז 2018 ובפעם השנייה בלבד ב-17 השנים האחרונות - סאות'המפטון תהיה בחצי גמר הגביע האנגלי. ניצחון 0:3 בחוץ על בורנמות' מהצ'מפיונשיפ העניק לה את הכרטיס לשלב ארבע האחרונות.
זה היה מופע בעיקר של שחקן אחד: נתן רדמונד. מבצע אישי שלו ובישול לא פחות יפה - סידר למוסא דגנ'פו את הראשון של הסיינטס בדקה ה-37. המהירות האדירה של רדמונד הספיקה לו כדי לסיים סלאלום מרשים עם כדור בחיבורים של אסמיר בגוביץ', דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. החלוץ השלים צמד במחצית השנייה (69) שסגר עניין.
5 צפייה בגלריה
דגנפו
דגנפו
סאות'המפטון חוזרת אחרי שלוש שנים לחצי הגמר
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
דגנפו
דגנפו
דג'נפו בדרך לשער הראשון במשחק
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
נתן רדמונד
נתן רדמונד
מופע של איש אחד. רדמונד
(צילום: רויטרס)
מחר: צ'לסי - שפילד יונייטד (15:30), לסטר - מנצ'סטר יונייטד (19:00).

ליגה: ברייטון הביסה את ניוקאסל בקרב תחתית

ברייטון סיבכה את ניוקאסל עם ניצחון 0:3 מוחץ בבית בקרב בין שתי קבוצות שמנסות להימלט מאימת הירידה לצ'מפיונשיפ. לאנדרו טרוסארד הבקיע את הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, דני וולבק הכפיל (51) וניל מופאי סגר עניין (68). ניוקאסל נמצאת עכשיו רק שתי נקודות מעל הקו האדום, וברייטון ארבע מעליה.
פורסם לראשונה: 16:09, 20.03.21