יובנטוס ניצחה אתמול (ראשון) 1:3 את סאסואולו במשחק צמרת חשוב בליגה האיטלקית. הניצחון קירב אותה למרחק שבע נקודות ממילאן עם משחק אחד פחות ממנה. את השער האחרון כבש כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-92 ומבחינת ההשפעה על חלוקת הנקודות לא ממש הייתה לו חשיבות, אבל הוא היווה נקודת ציון אדירה עבור הפורטוגלי.
זה היה השער הרשמי ה-759 של רונאלדו, שהשתווה בכך לאגדה יוזף ביצאן שעומד בראש טבלת המבקיעים אי פעם במשחקים רשמיים. שער נוסף של רונאלדו יעמיד אותו בודד בפסגה כשלא נראה שיש מי שיכול להדביק אותו בזמן הקרוב.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו מנתר לנגיחה
רונאלדו מנתר לנגיחה
רונאלדו מנתר לנגיחה
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
רונאלדו ופירלו
רונאלדו ופירלו
פירלו מברך את רונאלדו על ההישג
(צילום: רויטרס)
עבור רונאלדו השער הזה קבע הישג נוסף - זה היה שער הליגה ה-15 שלו העונה, ומעבר לקצב ההבקעה המשוגע שלו בעונה שבה הוא הירבה להיעדר, הוא גם הפך לשחקן היחיד שכבש לפחות 15 שערים ב-15 העונות האחרונות במסגרת חמש הליגות הבכירות.
המסע הפנומנלי הזה החל ב-2006/07 עם 17 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד בפרמייר ליג, עבר דרך תשע עונות עם ריאל מדריד בלה ליגה, השיא היה 48 כיבושים בעונת 2014/15 ומאז 2018 הוא עושה זאת ביובנטוס.
15 העונות האחרונות של רונאלדו
עוד לפני הבקעת השער הזה רונאלדו סיפק עוד רגע לפנתיאון שהשאיר את כל מי שצפה המום, עם ניתור לנגיחה שבו הגיע ראשו גבוה יותר מידיו המושטות מעלה של שוער סאסואולו אנדראה קונסיילי, אבל הכדור הזה לא הלך פנימה.
הניתור של רונאלדו לנגיחה