רונלד קומאן כנראה לא ימשיך בברצלונה, אבל את הלחץ הוא מרגיש היטב. על פי דיווח בספרד, מאמנה ההולנדי של ברצלונה חווה התקף חרדה ופונה לבית חולים בקטאלוניה.
ברצלונה תחת קומאן חוותה עונה לא פשוטה, שהחלה עם רעידת האדמה בשל רצונו של לאו מסי לעזוב, והסתיימה עם זכייה בגביע המלך, התואר היחיד שלהם העונה לאחר 0:4 על בילבאו בגמר.
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
רונלד קומאן
(צילום: AP)
בליגה ברצלונה סיימה במקום השלישי, אחרי פתיחה רעה לעונה וקאמבק בהמשכה. הקטלאנים גם הודחו בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן, שאף חגגה 1:4 בקאמפ-נואו.

לאפורטה לא מוותר על מסי

ובעניין אחר: התקשורת בקטאלוניה בטוחה: לאו מסי יישאר בברצלונה. הכוכב נמצא אמנם בארגנטינה כדי להתכונן לקופה אמריקה, אולם היום (חמישי) דווח כי ז'ואן לאפורטה כבר הציע למסי חוזה חדש שישאיר אותו בבארסה ל-10 השנים הקרובות, כשחקן ולאחר מכן בתפקיד ניהולי במועדון.
ב"רדיו קטאלוניה" הדליפו את פרטי החוזה שהגיש נשיא בארסה לפנומן הארגנטינאי בן ה-33 והוא מעניין למדי: שנתיים נוספות כשחקן בבארסה, לאחריהם הכוכב יהפוך לשגריר המועדון בארה"ב ל-3 שנים (יוכל לשחק ב-MLS, אולי באינטר מיאמי של דייויד בקהאם) ולבסוף הוא יחזור לברצלונה תפקיד מקצועי.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
כל הסימנים מראים שהוא יישאר בברצלונה. מסי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לאפורטה ומסי
לאפורטה ומסי
כבר הוגשה הצעה. לאפורטה ומסי
(צילום: gettyimages)
מיד לאחר הפרסום בזה, ב-ESPN דיווחו כי עוד אתמול נפגש לאפרוטה עם אביו של "הפרעוש", חורחה מסי, וכי הכיוון הוא חיובי. בכל מקרה, מסי עדיין לא הגיב להצעה החדשה של נשיא המועדון.
את האמת, הדיווח של "רדיו קטאלוניה" ממשיך קו של פרסומים, אשר טענו בחודש האחרון כי כוכב ברצלונה לא יעזוב את הקאמפ נואו. לאחרונה העיתונאי הארגנטינאי, כריסטיאן מרטין, צייץ כי הכוכב, שמסיים חוזה בקיץ הקרוב, צפוי לחתום בקבוצה לשנתיים נוספות.
כזכור, בקיץ מסי היה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון אבל בסופו של דבר החליט להישאר לעונה נוספת. הוא רצה לעזוב עקב יחסים רעועים עם הנשיא לשעבר ז'וזפ מריה ברטומיאו, שהתפטר מתפקידו. עם הנשיא הנבחר לאפורטה, היחסים טובים יותר.
אגב, כבר לפני מספר שבועות בספרד פורסם כי לאפורטה הבטיח למסי כי ברצלונה תתחזק בצורה משמעותית בקיץ הקרוב ומלבד שמו סרחיו אגוארו, גם כוכב דורטמונד ארלינג הולאנד מועמד להגיע.
פורסם לראשונה: 17:40, 27.05.21