בזמן שפריז סן ז'רמן ולייפיצג מתכוננת לקראת חצי הגמר הראשון של ליגת האלופות הערב (שלישי, 22:00), באיירן מינכן וליון ממתינות לתורן מחר (22:00). הגרמנים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן.
"ניתחנו את ליון ואנחנו מודעים לאיכויות שלהם. יש להם הגנה טובה ומשמעת טקטית, אבל הם חזקים גם בהתקפה. כדי להגיע לגמר נצטרך לנצח אותם וברור לנו שזה לא יהיה קל. האווירה אצלנו מצוינת והשחקנים מתאמנים נהדר. זה נותן לי הרבה ביטחון. אני רגוע כי אני יודע שכולם מפוקסים במטרות שלנו", אמר מאמן הבווארים, האנזי פליק.
3 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
פליק. ניתח את היריבה
(צילום: AFP)
מי שעשוי לחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא המגן בנז'מין פבאר. פליק דיבר על הקאמבק של הצרפתי: "הוא עבד קשה ואנחנו שמחים שהוא איתנו פה. הוא לא יפתח בהרכב, אבל אופציה לסגל לקראת מחר".
באיירן מגיעה כמובן כפייבוריטית אחרי ה-2:8 האדיר שלה על ברצלונה ביום שישי. למרות זאת, אלופת גרמניה רוצה לשים מאחור את התוצאה ההיסטורית ולהתמקד בליון. "זה יהיה משחק שונה לגמרי", אמר סרג' גנאברי. "נצטרך לנסות לשחק כמו שצריך כבר מהפתיחה, בדיוק כמו שעשינו מול ברצלונה".
3 צפייה בגלריה
סרג' גנאברי בורח מלאו מסי
סרג' גנאברי בורח מלאו מסי
גנאברי בורח ממסי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
לבנדובסקי באימון המסכם
(צילום: AP)
הקיצוני, שכבש את השלישי מול בארסה, הוסיף: "לא מחכה לנו משחק קל. ליון הדיחה גם את יובנטוס וגם את מנצ'סטר סיטי, וזה מדבר בעד עצמו. אנחנו חייבים לשמור על ריכוז ועל יציבות". על האפשרות לזכות בליגת האלופות: "זה המפעל הכי גדול למועדונים באירופה וברור שזכייה בו תהיה דרך מושלמת לסגור עונה נפלאה. האפשרות להיות הקבוצה הטובה באירופה היא תמריץ עבורנו ומשהו שאנחנו רוצים להשיג".
מי שיפגוש את האקסית הוא קורנטין טוליסו, שגם דיבר על כך: "זה נפלא. מאז שעזבתי (2017), שאלתי את עצמי מתי ייצא לי לשחק מולם, ומעולם לא דמיינתי שזה יהיה דווקא בחצי גמר ליגת האלופות. אני כבר מצפה לפגוש את החברים. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה קשוחה".