"85 אחוז מהשופטים בליגה הספרדית אוהדים את ריאל מדריד. אז איך זה שהם לא ישרקו לטובתם?". על ההצהרה הפרובוקטיבית הזו חתום ג'רארד פיקה, בלמה הוותיק של ברצלונה, שלא אוהב (בלשון המעטה) את השיפוט ב'לה ליגה'.
"זה קורה אפילו באופן בלתי מודע, איך זה שהם שורקים יותר באופן מוחלט לצד אחד?", הוסיף פיקה. "אני מכבד את המקצועיות שלהם ואני יודע שהם עושים את המיטב, אבל כשמגיע רגע של ספק...".
2 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
נגד השופטים. פיקה
(צילום: gettyimages)
פיקה בן ה-34 התייחס גם לציטוט של אנחל די מריה, שטען כי "יש סיכויים גבוהים שלאו מסי יגיע לפ.ס.ז'". הבלם אמר: "מפתיע אותי ששחקן מקבוצה אחרת מדבר עליו. אתם צריכים לשאול אותו אם הוא יודע משהו מעבר".
פיקה תקף באתו ראיון את נשיא בארסה המתפטר, ז'וזפ מריה ברתומאו. "העזיבה של לואיס סוארס הייתה מתנה גדול לאתלטיקו מדריד. למה זה קרה? אתם צריכים לשאול את האחראי לכך (ברתומאו). זו לא האשמה שלי. כשאתה מנסה לברוח מבעיות ולא מראה את הפנים שלך, הכל מסתבך. בעיות לא פותרות את עצמן. המועדון צריך מנהיגות, נשיא שלא מפחד להראות את פניו".
2 צפייה בגלריה
בנזמה, פיקה
בנזמה, פיקה
פיקה עם בנזמה. "יש לי חולצה שלו בבית"
(צילום: AP)
פיקה נשאל על סרחיו ראמוס, שמסיים גם הוא בסוף השנה את חוזהו: "אני מדבר איתו, אבל לא על חידוש החוזה. אנחנו מסתדרים טוב מאוד, גם היחסים של עם ריאל בסדר. החלפתי עם השחקנים שם חולצות ויש לי חולצות של ריאל בבית. כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, סרחיו ראמוס. לשים אחת כזו עליי? זה כבר צעד רחוק מדי".