אוהדי ארסנל הלכו לישון אתמול בלילה עם טעם חמוץ-מתוק. מצד אחד, הקבוצה שלהם, שלא נוהגת לפתוח את הארנק, רכשה ב-45 מיליון ליש"ט את תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד. מצד שני, אתמול התותחנים החליטו להיפרד מג'ק קוואי, שמוכר ביציעי האמירויות כקמע המפורסם - Gunnersaurus. צירוף מקרים? כמובן שלא.
בארסנל החליטו על הצעד בעקבות הנזקים הכלכליים ממגפת הקורונה והרצון של המועדון לבצע קיצוצים. קוואי לובש את תחפושת הדינוזאור החביב כבר כמעט 30 שנה - החל מ-1993. במועדון טענו כי מדובר בצעד זמני וכי הרצון הוא לגייס אותו בחזרה כשתיגמר המגפה ויאפשרו לאוהדים להיכנס למגרשים.
1 צפייה בגלריה
הקמע של ארסנל
הקמע של ארסנל
אין אוהדים, אין עבודה. קוואי בתוך התלבושת של הקמע
(צילום: gettyimages)
View this post on Instagram

Waiting for 3pm.. ⏰ . #premierleague #COYG #arsenal

A post shared by Gunnersaurus (@officialgunnersaurus) on

ונחזור לפארטיי. מי שנחשב, לפחות על פי מספר עיתונאים בממלכה, כ"רכש המפתיע ביותר בחלון ההעברות הנוכחי". התותחנים הפעילו את סעיף השחרור של הגנאי ושילמו עבורו 45 מיליון ליש"ט לאתלטיקו מדריד, שעל פי פרסומים בספרד כלל לא עודכנה בזמן אמת על המהלך.
הגנאי המריא אתמול ללונדון וב-23:15 השלים את מעברו לפרמייר-ליג. קשר ארסנל, לוקאס טוריירה, עשה את הדרך ההפוכה לאתלטיקו בהשאלה. "צפינו בתומאס זמן מה, ולכן אנו שמחים להוסיף שחקן כה איכותי לסגל שלנו", פירגן לו המנג'ר מיקל ארטטה. "הוא קשר דינמי עם מרץ רב. הוא מביא ניסיון רב ממועדון צמרת שהתמודד ברמה הגבוהה ביותר בלה ליגה ובליגת האלופות. אנחנו מאוד התרשמנו מהיחס והגישה שלו למשחק".
ארסנל מודיעה על החתמתו של פארטיי
מי שמאוד התלהב מהמהלך של ארסנל הוא שחקן העבר של המועדון, פול מרסון. "הוא שחקן מעולה, כמעט נפלתי מהכיסא כששמעתי על כך", סיפר מרסון. "הוציאו עליו המון כסף, אבל מדובר בשחקן שמביא איתו משמעת. ששיחק אולי בקבוצה הכי ממושמעת באירופה. אני חושב שהוא יהיה רכש מעולה".