לאו מסי נראה עצבני, ירד מהמגרש בלי לדבר עם אף אחד והפנים שלו אמרו את הכל. הסיכויים של ברצלונה לזכות באליפות ספגו הערב (שלישי) מכה קשה כאשר היא סיימה בתיקו 3:3 במגרשה של לבאנטה. בעקבות זאת, אתלטיקו מדריד תוכל להגדיל מחר (רביעי) את הפער ממנה לארבע נקודות אם תנצח את ריאל סוסיאדד במחזור ה-26.
מסי ופדרי העלו את ברצלונה ליתרון 0:2, גונסלו מלרו וחוסה לואיס מוראלס השוו ל-2:2 ובארסה לא ידעה לשמור על היתרון גם אחרי שעוסמן דמבלה החזיר לה אותו כשקבע 2:3. המחליף סרחיו לאון הצליח לאזן את התוצאה בדקה ה-83 והעניק נקודה למארחת. גם ריאל מדריד תוכל לחלוף על פני בארסה אם תנצח את גרנאדה ביום חמישי.
7 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הפנים של מסי אמרו את הכל
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
(צילום: רויטרס)
ב"מארקה" המתפרסם במדריד כבר בטוחים: "ברצלונה נמחקה מהליגה". ב"אס" נכתב: "ברצלונה הרסה את עצמה". רונאלד קומאן התקשה להשלים עם המצב: "קשה לי להסביר. במחצית הראשונה שיחקנו היטב, אבל איבדנו את האינטנסיביות בשנייה, הורדנו את הקצב והחמצנו המון. לא התגוננו היטב וזה לא דבר נורמלי מבחינתנו לספוג שלושה שערים ב-45 דקות. זה מאוד מאכזב, קשה לי להבין מה קרה".
7 צפייה בגלריה
לאו מסי מאוכזב
לאו מסי מאוכזב
לאו מסי מאוכזב
(צילום: AP)
אוסאסונה ניצחה 2:3 את קאדיס מצמד של אנטה בודימיר (38 ו-75) ופנדל של רוברטו טורס (86). איבן ספוניץ' (49 בפנדל) ואלברטו פראה (91) הבקיעו לאורחים. במשחק תחתית ניצחה אלאבס 0:2 במגרשה של אלצ'ה משערים של חוסלו (40) ולואיס ריוחה (55). בעקבות התוצאה נותרה המפסידה מסובכת מתחת לקו האדום.
7 צפייה בגלריה
גריזמן מול מיראמון
גריזמן מול מיראמון
גריזמן מול מיראמון
(צילום: EPA)

מהלך המשחק

דקה שלישית: הזדמנות לברצלונה. פדרי בעט, אייטור עצר.
26': שער! 0:1 לברצלונה. ג'ורדי אלבה מסר מצד שמאל, לאו מסי שנותר לבדו בעט פנימה והכניע את אייטור פרננדס. היה זה שערו ה-37 של הארגנטינאי העונה ב-46 משחקים בכל המסגרות (29 בליגה) והוא מתקרב לזכייה שמינית במלכות השערים בספרד.
7 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
ברצלונה חוגגת אחרי השער הראשון
(צילום: רויטרס)
34': שער! 0:2 לברצלונה. מסי מסר כדור עומק, עוסמן דמבלה המשיך במסירה לפדרי שהבקיע.
55': הזדמנות לברצלונה. פרנקי דה יונג ניסה להבקיע את השלישי בבעיטה קשתית, הכדור יצא החוצה.
56': שער! לבאנטה צימקה ל-2:1. חורחה מיראמון מסר מצד ימין, גונסלו מלרו כבש בנגיחה.
7 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג מול גונסאלו מלרו
פרנקי דה יונג מול גונסאלו מלרו
פרנקי דה יונג מול גונסאלו מלרו
(צילום: getty images)
59': שער! לבאנטה השוותה ל-2:2. חוסה לואיס מוראלס החליף מסירות עם רוג'ר, בעט פנימה וכבש שער נהדר.
64': שער! ברצלונה עלתה ליתרון 2:3. אנטואן גריזמן מסר לעוסמן דמבלה, שהחזיר את היתרון לאורחים.
83': שער! לבאנטה השוותה ל-3:3. טוניו מסר מצד שמאל, סרחיו לאון כבש.
7 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
(צילום: AFP)

הרכבים

לבאנטה: אייטור פרננדס; חורחה מיראמון (קוקה 75), רובן וסו, אוסקר דוארטה (מיקל מלסה 61), טונו; חורחה דה פרוטוס, גונסאלו מלרו, רובר, אניס ברדי (דני גומס 61); רוג'ר מרטי (סרחיו לאון 75), חוסה לואיס מוראלס (גיורגי קוצ'ורשווילי 90).
ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; רונאלד אראוחו (סרג'י רוברטו 46, ריקי פוץ' 84), ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה, סרחיו בוסקטס, עוסמן דמבלה (סרג'יניו דסט 82), פדרי (אוסקר מינגסה 74), פרנקי דה יונג, ג'ורדי אלבה, אנטואן גריזמן (מרטין בריית'וייט 81), לאו מסי.
פורסם לראשונה: 22:52, 11.05.21