כשמאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר היה שחקן פעיל, הוא התפרסם בעיקר כ"סופרסאב", המחליף האולטימטיבי שעולה מהספסל כשהקבוצה במצוקה ומביא את השינוי. העונה נראה שמשהו ברוח המיוחדת הזאת דבק גם בשחקנים שלו על המגרש. יונייטד ניצחה אתמול 2:3 בחוץ את האחרונה בטבלה שפילד יונייטד, התקרבה למרחק 5 נקודות בלבד מהמוליכה ליברפול ונראית נהדר בתקופה האחרונה - אבל זה לא הכל.
זה היה ניצחון החוץ השישי ברציפות של יונייטד, ושימו לב לנתון הבא: היא הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמייר ליג שמנצחת שישה משחקי חוץ רצופים שבהם ספגה ראשונה. היא עשתה את זה מול ברייטון, ניוקאסל, אברטון, סאות'המפטון, ווסטהאם ושפילד אתמול.
2 צפייה בגלריה
רשפורד וחבריו חוגגים
רשפורד וחבריו חוגגים
רשפורד וחבריו חוגגים
(צילום: getty images)
הבעיה של יונייטד, באופן משונה, היא במשחקי הבית. הקבוצה של סולשיאר ניצחה רק פעם אחת העונה באולד טראפורד, והמאמן התייחס לכך לאחר המשחק: "חשוב לסייג ולומר שזה לא בדיוק בית וזה לא בדיוק חוץ כשעד לאחרונה לא היה בכלל קהל באצטדיונים. ביום ראשון יש לנו משחק ביתי גדול נגד לידס, שחיכינו לו הרבה שנים, ונבוא מוכנים".
גם בצד המפסיד נרשמה היסטוריה, והיא הרבה פחות חיובית: ההפסד אתמול סימן עבור שפילד יונייטד של כריס וויילדר את הפתיחה הגרועה ביותר בתולדות הפרמייר ליג. שפילד חזרה לפרמייר ליג רק בעונה שעברה וסיפקה עונה פשוט נהדרת, אבל הקבוצה שפספסה מקום בליגה האירופית רק במחזור הסיום של העונה שעברה, פתחה את העונה הנוכחית עם נקודה אחת בלבד ב-13 המחזורים הראשונים ונראית כרגע בדרך הבטוחה חזרה לליגה השנייה.
2 צפייה בגלריה
מנג'ר שפילד יונייטד כריס וויילדר
מנג'ר שפילד יונייטד כריס וויילדר
מנג'ר שפילד יונייטד כריס וויילדר
(צילום: AP)