הליגה האיטלקית העונה היא פשוט חוויה של ממש ואחת הסיבות לכך היא מילאן. הרוסונרי איבדו הערב (רביעי) יתרון של שני שערים מול לאציו, אבל שער ניצחון של תיאו הרננדס בדקה ה-92 העניק להם 2:3 דרמטי במיוחד. מילאן שמרה על המקום הראשון ותסיים את 2020 בפסגת הסרייה א' עם יתרון של נקודה על אינטר. היא גם מובילה ב-10 נקודות על יובנטוס המאכזבת.
הקאן צ'להאנולו בישל לאנטה ראביץ' את הראשון (10) - והכפיל בעצמו מהנקודה הלבנה (17). צ'ירו אימובילה דווקא החטיא פנדל בצד השני (28), אבל ללואיס אלברטו זינק על הריבאונד וצימק. אימובילה החזיר עם השוויון הזמני מבישול של סרגיי מלינקוביץ'-סאביץ' (59). לאציו כבר הייתה בטחה שהיא תחזור עם נקודה מסן-סירו, אבל הרננדס נגח את השער הדרמטי (92).
4 צפייה בגלריה
מילאן
מילאן
שחקני מילאן מאושרים בסיום
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
מילאן
מילאן
ערימת שחקנים
(צילום: רויטרס)
אינטר לא נתנה ליריבה העירונית לברוח. הנראזורי נמצאים בכושר מצוין וחזרו מוורונה עם 1:2 וניצחון שביעי ברציפות בליגה. לאוטרו מרטינס העלה את אינטר ליתרון (52) עם השישי שלו העונה, איבן איליץ' השווה זמנית (63), אבל מילאן שקריניאר סגר את הסיפור (69).
נאפולי סיימה ב-1:1 מול האחרונה בטבלה טורינו. ארמנדו איצו (56) העלה את טורינו ליתרון, לורנצו אינסינייה איזן בתוספת הזמן והציל את קבוצתו מהפסד מביך במיוחד.
4 צפייה בגלריה
מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר מפריח נשיקה
(צילום: AP)
רומא הזיעה מול קליארי, אבל בסופו של דבר הצליחה להתאושש מהתבוסה לאטאלנטה במחזור הקודם בזכות 2:3 ביתי. ג'ורדן ורטו (11) הבקיע למארחת, ז'ואו פדרו איזן (59) ואדין דז'קו (71) וג'יאנלוקה מאנצ'יני סגרו סיפור (77). פדרו השלים צמד למפסידה בדקה ה-90 עם פנדל מדויק.
אטאלנטה מצידה סיימה ב-2:2 מאכזב בחוץ על בולוניה. לואיס מוריאל הבקיע מהנקודה הלבנה (22) וכעבור דקה אחת בלבד הכפיל את התוצאה. טקהירו טומיאסו (74) ונוהן פס (82) החזירו את המארחת לעניינים.
4 צפייה בגלריה
פדרו וגודין
פדרו וגודין
גודין מול פדרו
(צילום: AP)
סאסואולו ניצחה 2:3 את סמפדוריה. חאמד ג'וניור טראורה (2), פרנצ'סקו קאפוטו (56) ודומניקו ברארדי (58) הבקיעו למנצחת. פאביו קוואליארלה כבש שוויון שהחזיק דקה אחת בלבד (55). קייטה באלדה הבקיע (84) והורחק (90).
משחקים נוספים: ספציה - גנואה 2:1; אודינזה – בנוונטו 2:0.