בלם דרבי קאונטי, אנדרה וויסדום (27), ששיחק בעבר בליברפול, מאושפז בבית החולים אחרי שנדקר בסוף השבוע. קבוצתו הנוכחית אישרה את הדברים בהודעה שהוציאה: "אנדרה סובל מפציעות שגרמו לו להתאשפז בבית חולים. מצבו יציב".
וויסדום היה בביתו בליברפול בשבת האחרונה אחרי שקבוצתו ניצחה 1:2 את רדינג. הוא קיבל שיחת טלפון מחבר, נכנס לרכבו על מנת לאסוף אותו מאיזור אחר בעיר. ברגע שיצא מהרכב הוא הותקף ברחוב על ידי איש עם סכין, שדקר אותו יותר מפעם אחת ואף שדד אותו. המגן הימני צפוי להשתחרר מבית החולים בסוף השבוע הקרוב, אבל יחמיץ את שני משחקיה הגורליים של קבוצתו בקרבות העלייה לפרמייר-ליג מול פרסטון ונוטינגהאם פורסט.
1 צפייה בגלריה
אנדרה וויסדום
אנדרה וויסדום
אנדרה וויסדום במדי ליברפול
(צילום: AP)
וויסדום גדל במחלקת הנוער של ברדפורד, אבל עוד לפני גיל בוגרים עבר לליברפול. הוא שיחק בקבוצה הראשונה של המועדון בין השנים 2014-2012, אך ערך רק 14 הופעות בכל המסגרות וכבש שער בודד. עד 2017 הושאל וויסדום מהמרסיסיידרס, בין השאר לדרבי, ווסט ברומיץ', וגם לרד בול זלצבורג בה שיתף פעולה עם מונס דאבור ויחד הם זכו בדאבל האוסטרי. ב-2017 שוחרר מליברפול וחתם בדרבי.
המגן אף ערך 27 הופעות בנבחרות הצעירות של אנגליה, זכה עם נבחרת הנערים ביורו עד גיל 17 ונבחר לצד רוס בארקלי ל-11 המצטיינים בטורניר שנערך בליכטנשטיין.