ערן זהבי התראיין היום (שישי) לאתר ההולנדי NRC וכהרגלו סיפק כמה ציטוטים מעניינים על החיים בהולנד, נבחרת ישראל, וגם על החיים שאחרי הפרישה מכדורגל ("רוצה להיות מאמן").
זהבי דיבר על תקרית זריקת סרט הקפטן בנבחרת ב-2017: "לפעמים האגו שלי מפריע לי. לא יכולתי לשלוט ברגשות שלי, הרגשתי שמאשימים אותי בכל מה שקורה בנבחרת. טסתי 12 שעות הלוך ושוב כדי לשחק בנבחרת. אני יודע שטעיתי, האגו והרגשות השתלטו עליי".
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. רוצה להיות מאמן
(צילום: gettyimages)
על עתידו אמר: "אשתי תחטוף התקף לב כשהיא תשמע את זה, אבל אני רוצה להיות מאמן אחרי הפרישה. זאת המטרה שלי. התחלתי קורס מאמנים בישראל, אבל הפסקתי אחרי שעברתי לסין. אני מתכוון להשלים את הקורס אחרי הפרישה. מאמין שאוכל להשפיע על קריירות של שחקנים". אולם אל תבנו על פרישה בקרוב: "מקווה להמשיך לשחק כדורגל עוד 4-3 שנים. יש הרבה שחקנים שממשיכים לשחק בגיל מבוגר כמו רונאלדו וזלאטן, אם אעבוד קשה אצליח".
בכתבה אף צוין כי זהבי לא מתכוון לעזוב את איינדהובן וכי הוא מסתדר עם שאר השחקנים, בניגוד לדיווחים אחרים: "אני משתדל לשמור על כושר ולעשות עוד אימונים אישיים עם ערן שדו, המאמן האישי שלי. אני מטיס אותו להולנד לפעמים".
על התקרית עם המשטרה בה עוכב לכמה שעות אמר: "היה לי קשה עם חוסר הצדק שבעניין. השכנים שלי התלוננו על מוזיקה רועשת, למרות שלא הייתה להם סיבה להתלונן. התרגזתי והכל יצא משליטה, אבל בסוף פתרנו את זה תוך שעתיים".