ליברפול תתמודד הערב (21:00) בדרבי מול אברטון במחזור ה-30 בפרמייר ליג ותנסה לבצע צעד נוסף לקראת זכייה צפויה באליפות. יהיה זה התואר הראשון של המועדון בליגה אחרי 30 שנה והמנג'ר, יורגן קלופ, לא חושב שהדבר מבשר על עידן בו ישלטו שחקניו לאורך שנים כפי שעשו בשנות ה-80 וכפי שעשתה לאחרונה מנצ'סטר יונייטד בשנות ה-90 וה-2000 בהדרכת אלכס פרגוסון.
"בכנות, אני לא חושב שזה אפשרי לשלוט כיום לאורך זמן", אמר הגרמני. "למנצ'סטר יונייטד היה בזמנו תלכיד מצוין עם מנג'ר יוצא מהכלל, שידע היטב כמה זמן יצטרך כל שחקן. כל המחליפים שהוא הביא בזמנו היו יוצאים מהכלל וגם היה להם את הכסף על מנת לעשות את זה. בטוח שאנחנו עשינו משהו טוב עד עכשיו, אבל כנראה שנצטרך לעשות יותר על מנת להמשיך להצליח. תאמינו לי שהקבוצות האחרות לא יעצרו. גם מנצ'סטר יונייטד וגם צ'לסי יחזרו ויעמדו על הרגליים הקדמיות בשוק ההעברות. כשראיתי את מנצ'סטר סיטי מנצחת את ארסנל שאלתי את עצמי איך זה יכול להיות שיש לנו 22 נקודות יותר ממנה".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
"נצטרך לעשות יותר כדי להמשיך להצליח". קלופ
(צילום: AP)
כזכור, טימו ורנר היה על הכוונת של ליברפול והצטרף בסופו של דבר לצ'לסי אחרי שהאדומים העדיפו לא לשלם עבורו 50 מיליון ליש"ט בתקופת משבר הקורונה. במועדון גם חוששים שסאדיו מאנה יעזוב לנוכח הנכונות של ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן לשלם עבורו 150 מיליון ליש"ט.
קלופ: "זה תלוי במדיניות של המועדון שלך ובמה שאתה רוצה לעשות. אף אחד לא יכול לדעת כלום ואם יודיעו למשל שעד 2023 לא ניתן יהיה לקיים משחקים עם קהל זה ישנה את הכל. אני לא חושב שזה יקרה, אבל לא ניתן לדעת ואתה לא יכול לצפות שהכל יהיה בסדר".
2 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
ליברפול חוששת שיעזוב. סאדיו מאנה
(צילום: EPA)
במהלך משבר הקורונה העביר קלופ ביקורת על מדיניות הממשלה הבריטית וחוסר המשמעת מצד הציבור. כעת הוא אמר: "לא דאגתי כל הזמן שהממשלה תפגע בסיכויים שלנו לזכות בתואר, יותר הטריד אותי שיעור התחלואה והתמותה הגבוה. אני עדיין מודאג בגלל זה".