בצרפת מדווחים אחר הצהריים (רביעי) כי ניימאר, אנחל די מריה ולאנדרו פראדס נדבקו בקורונה. פ.ס.ז' אישרה כי בין תוצאות הבדיקות השגרתיות שערכו השחקנים, נמצאו שלושה חיוביים לנגיף, וב"לאקיפ" פורסם כי מדובר בסופרסטאר הברזילאי ובשני הארגנטינאים.
שלושת השחקנים, כמו לא מעט מחבריהם, בילו בימים האחרונים בחופשה פרטית באיביזה וכעת ייאלצו להיכנס לבידוד במשך השבוע הקרוב. הם לא סובלים מתסמינים כלשהם בשלב זה ומצבם טוב.
2 צפייה בגלריה
אנחל די מריה וניימאר
אנחל די מריה וניימאר
אנחל די מריה וניימאר. בבידוד
(צילום: AFP)
View this post on Instagram

🤟🏽🤪

A post shared by ene10ta Érre 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) on

החופשה הסתיימה עם קורונה. ניימאר באיביזה בשבוע שעבר
הליגה הצרפתית נפתחה כבר לפני שבועיים, אבל פריז סן ז'רמן קיבלה דחייה בגלל שהעפילה לגמר ליגת האלופות, שם הפסידה 1:0 לבאיירן מינכן. משחק הבכורה שלה בעונת 2020/21 יתקיים מול לאנס ביום חמישי הבא. בליגה הצרפתית התגלו בזמן האחרון לא מעט מקרים של קורונה. חוסאם אוואר מליון נדבק בנגיף וכמוהו גם שלושה שחקנים מראן ושחקנים ממארסיי.
מספר כלי תקשורת דיווחו כי תיבו קורטואה נמצא גם כן חיובי לקורונה. עם זאת, בנבחרת בלגיה, איתה הוא נמצא בימים אלו מכחישים ושוער ריאל מדריד צפוי להישאר עם חבריו ולהמשיך להתאמן, כשבמקביל ימתינו לתוצאות של בדיקת דם שעבר.
2 צפייה בגלריה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה
תיבו קורטואה. נשאר עם הנבחרת
(צילום: AFP)
דובר הנבחרת הבלגית שלל את הדיווחים: "תיבו איתנו וימשיך להתאמן. המידע לגביו הוא שגוי". ביום שבת הקרוב בלגיה תתארח אצל נבחרת דנמרק במסגרת ליגת האומות וביום שלישי לאחר מכן תארח את איסלנד.