ריאל מדריד ובטיס סיפקו הערב (שבת) יופי של משחק שהסתיים ב-2:3 לאלופה, במחזור השלישי של הליגה הספרדית. המפגש כלל המון התרחשויות: שני מהפכים, שער עצמי, כרטיס אדום, פנדל דרמטי ומעורבות קריטית של ה-VAR. בסוף כאמור הבלאנקוס רשמו ניצחון ראשון העונה ואילו בטיס איבדה נקודות ראשונות ובהחלט יכולה להרגיש מאוכזבת.
הבלאנקוס הצליחו לעלות ליתרון משער של פדריקו ואלוורדה, שזכה להבקיע את השער הראשון העונה של אלופת ספרד (14). בטיס לא נבהלה, נכנסה לעניינים ככל שהמחצית התקדמה והצליחה להפוך את התוצאה עם שני שערי בזק. זה החל בנגיחה של איסה מנדי (35) והמשיך עם שער של וויליאם קראבליו שתי דקות מאוחר יותר, במהלך בו גם לתיבו קורטואה הייתה אחריות.
8 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
ריאל מדריד. ניצחון חוץ
(צילום: AFP)
8 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה. שער בכורה העונה לריאל
(צילום: AFP)
8 צפייה בגלריה
איסה מנדי
איסה מנדי
איסה מנדי נוגח
(צילום: Getty Images)
8 צפייה בגלריה
וויליאם קרבאליו
וויליאם קרבאליו
וויליאם קרבאליו. מהפך מהיר שלא עזר
(צילום: Getty Images)
8 צפייה בגלריה
ריאל מול בטיס
ריאל מול בטיס
אודגור מול רודריגס
(צילום: AP)
לפני המחצית הכניס זידאן את לוקה מודריץ' במקום טוני קרוס ולאחר ההפסקה שלח למגרש גם את איסקו על חשבון אודגור שפתח ואכזב. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה אמרסון הבקיע שער עצמי שאיזן את התוצאה. המחצית הרעה של המגן הברזילאי המשיכה עם כרטיס אדום אחרי איתות של ה-VAR (68).
מערכת השיפוט התערבה פעם נוספת וסידרה לריאל פנדל אותו ניצל בהצלחה סרחיו ראמוס כדי לקבוע 2:3 דרמטי בדקה ה-82.הבלם הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של הליגה הספרדית שמבקיע 17 עונות ברציפות. קדמו לו אגוסטין גאינצה (19) וקרלוס אלנוסו (17).
ביום רביעי תארח ריאל את ויאדוליד של שון וייסמן ויממה לפני כן בטיס תתארח אצל חטאפה.

מהלך המשחק

דקה 2': קארים בנזמה כבש, אבל היה בנבדל ולכן השער נפסל בצדק.
7': כמעט שער של בטיס. אנטוניו סנאבריה הגיע מאחור ונגח חזק למסגרת. תיבו קורטואה הגיב מהר והציל את ריאל.
14': שער! 0:1 לריאל מדריד. קרים בנזמה הצליח להעביר כדור רוחב ומי שהגיע אליו היה פדריקו ואלוורדה שהבקיע מקרוב.
15': סרחיו ראמוס מצא את עצמו מול השוער ג'ואל רובלס, אבל איכשהו החמיץ.
8 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה
ואלוורדה חוגג עם בנזמה
(צילום: AFP)
35': שער! בטיס השוותה ל-1:1. סרחיו קנאלס הגביה לרחבה ואיסה מנדי התרומם כדי לנגוח מחמישה מטרים פנימה.
37': שער! 1:2 לבטיס. מהפך מהיר של המארחת. וויליאם קרבאליו קיבל כדור מנביל פקיר ובעט לרשת. הכדור חמק מתחת לידיים של קורטואה.
8 צפייה בגלריה
איסה מנדי
איסה מנדי
איסה מנדי חוגג
(צילום: Getty Images)
49': שער! ריאל מדריד השוותה ל-2:2. דני קרבחאל העביר כדור רוחב לרחבה שהיה מיועד לקארים בנזמה, אבל פגע באמרסון ונכנס. ה-VAR אישר את השער.
68': בטיס נותרה ב-10 שחקנים. ה-VAR קבע שהייתה עבירה של אמרסון על לוקה יוביץ' שמנע מצב הבקעה ודאי. המגן הימני נשלח החוצה באדום ישיר והשלים משחק שירצה לשכוח במהרה.
82': שער! 2:3 לריאל מדריד. ה-VAR שוב התערב לטובת ריאל מדריד וקבע נגיעת יד ברחבת בטיס. סרחיו ראמוס בעט פנימה.
8 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס מרוצה
(צילום: EPA)

הרכבים

בטיס: ג'ואל רובלס; אמרסון, איסה מנדי, מארק ברטרה, אלכס מורנו; וויליאם קרבאליו, גווידו רודריגס, חואקין (כריסטיאן טאו, 63), נביל פקיר (לורן, 73), סרג'יו קנאלס; אנטוניו סנאבריה (מרטין מונטויה, 70).
ריאל מדריד: תיבו קורטואה; דני קרבאחל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, פרלאן מנדי; קאסמירו, טוני קרוס (לוקה מודריץ', 45), פדריקו ואלוורדה, מרטין אודגור (איסקו, 46); לוקה יוביץ' (בורחה מיוראל, 72), קארים בנזמה.

ולנסיה איכזבה, ניצחון לסוסיאדד

ולנסיה, שהפסידה במחזור הקודם לסלטה ויגו, לא הצליחה לנצח את העולה החדשה הואסקה ונפרדה ממנה ב-1:1 ביתי. דניאל וואס הדני העלה את העטלפים ליתרון (38), אך דימיטריוס סיובאס היווני השווה במחצית השנייה (63).
ריאל סוסיאדד, שסחטה 0:0 מריאל מדריד במשחק הקודם, הביסה 0:3 את אלצ'ה, עולה נוספת. פורטו (55), אדנאן ינוזאי (77) ורוברטו לופס (90+4) כבשו. במשחק נוסף, אלאבס וחטאפה נפרדו ב-0:0.
פורסם לראשונה: 21:51, 26.09.20