ביובנטוס מרוצים. ה-0:3 במשחק הפתיחה של הסרייה א' על חשבון סמפדוריה אמש (ראשון) נתן המון שקט למועדון, ובעיקר הרגיע את מי שהטיל ספק במינויו של אנדראה פירלו, כזה שייקח את הפיקוד על הקבוצה בעונה הקרובה.
אחת השאלות הגדולות ביותר היו כיצד המאמן הצעיר יסתדר עם כריסטיאנו רונאלדו, ולפירלו כבר יש תוכנית פעולה לכוכב שלו: "הוא עדיין לא עייף, אבל כשנגיע למשחקים פחות חשובים נשתדל לתת לו מנוחה. הוא בחור אינטליגנט שמכיר ומודע לגוף שלו, וכשירגיש שהוא צריך הפסקה, הוא ינוח. זה תלוי בו".
3 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
פתיחה טובה. אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)
"ייקח לנו זמן ללמוד איך לשחק ביחד", המשיך המאמן. "אני לא רוצה להעתיק ולהדביק רעיונות של מישהו, יש לי חזון משלי ודברים שלקחתי מקבוצות שנתנו לי השראה. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, העונה החלה מאוחר ואז השחקנים המשיכו לנבחרות הלאומיות שלהם. היה לנו משחק ידידות אחד, אבל זו פתיחה טובה ונמשיך לעבוד על זה", סיכם בראיון ל"סקיי" האיטלקי, והוסיף ציוץ נרגש אחרי הבכורה המוצלחת.
פתיחה טובה. פירלו מסכם משחק רשמי ראשון
כריסטאינו רונאלדו רשם כמה החמצות גדולות, אבל הצליח לכבוש בדקה ה-88 מבישול של ארון ראמזי והצטרף לחגיגת השערים. בחשבון הטוויטר שלו, הוא צייץ: "תמיד טוב להתחיל עונה בניצחון. כל הכבוד, קבוצה".
מרוצה. הציוץ של רונאלדו
לאונרדו בונוצ'י, שהיה אחראי על השער השני אתמול, פרגן למאמן החדש שלו: "ההבדל הגדול זו הדרך בה אנחנו תוקפים במשחק ויוזמים. אצל סארי עבדנו יותר הגנתית כקבוצה, עם פירלו אנחנו יותר אחד על אחד, יש לנו חופש להיות אגרסיביים".
3 צפייה בגלריה
בונוצ'י חוגג
בונוצ'י חוגג
שינו פאזה. בונוצ'י חוגג את השער
(צילום: AP)
"קיבלנו את השינויים שפירלו הביא איתו, זה כדורגל אחר", המשיך הבלם. "עוד מוקדם להגיד אם הגישה שלו טובה יותר, אבל הוא מגיע עם מנטליות מדויקת של להילחם ולא לתת לדברים לחמוק. היינו עם מנטליות דומה בעונה שעברה, לא זוכים בתשע אליפויות ברצף סתם כך. יש לו את אותה השפעה כמו שהיה שחקן, אתה יכול לסמוך עליו שיעשה את הדבר הנכון".
עוד שחקן שקיבל אתמול את תשומת הלב היה דיאן קולוסובסקי בן ה-20, שכבש את השער הראשון במשחק אחרי 13 דקות בלבד, בבכורה שלו בהרכב. המאמן התמוגג: "עוד לא בן 20 בראש, וכבר אלוף". גם השחקן הצעיר, שעלה ליובה 35 מיליון אירו בינואר האחרון, החמיא בחזרה: "פירלו נותן לי המון ביטחון ורוגע. הוא מאמין בשחקנים, וכיף לנו באימונים איתו". התחנה הבאה של הגברת הזקנה תהיה במשחק חוץ ברומא, ביום ראשון הבא.
3 צפייה בגלריה
דיאן קולוסבסקי
דיאן קולוסבסקי
"כבר אלוף". דיאן קולוסבסקי
(צילום: AFP)