אז נכון שההשעייה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות הקלה על צ'לסי הרביעית להבטיח את מקומה במפעל הבכיר, אך הבלוז הוכיחו הערב (ראשון) שהם לא צריכים עזרה מאף אחת עם 1:2 חשוב על אסטון וילה בחוץ.
קורטני האוס, שהגיע ראשון לכדור שהתרוצץ ברחבה, העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-43. חמש דקות לאחר שעלה כמחליף כריסטיאן פוליסיק רשם את השוויון (60) מבישול של ססאר אספיליקוויטה. שתי דקות חלפו והספרדי השיג בישול שני - הפעם לאוליביה ז'ירו שהסתובב נהדר במקום והשלים את המהפך.
3 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו חוגג
אוליבייה ז'ירו חוגג
אוליבייה ז'ירו חוגג
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו חוגג עם החברים
אוליבייה ז'ירו חוגג עם החברים
צ'לסי חוגגת
(צילום: EPA)
עם הניצחון, הבלוז התבססו במקום הרביעי עם 51 נקודות, חמש יותר ממנצ'סטר יונייטד ו-וולבס, כשגם ההפסד של שפילד יונייטד (44 נקודות) לא הזיק. אסטון וילה במקום הלפני אחרון והיא תילחם על ההישארות עד השנייה האחרונה.
שפילד יונייטד, ש כאמור, עדיין מחפשת ניצחון מאז חזרת הפרמייר-ליג מפגרת הקורונה. היום היא סבלה מטעות של שחקנה, אנדה סטיבנס, ב-3:0 בחוץ לניוקאסל.
ג'ון איגן משפילד הורחק בצהוב שני בדקה ה-50 וכעבור חמש דקות נכבש השער הראשון במשחק. מאט ריצ'י מסר כדור רוחב פשוט, סטיבנס היה בסך הכל צריך להרחיק, אך הוא מעד. אלן סן-מקסימה אמר תודה ובעט בקלות פנימה. לאחר מכן חגג את השער בכריעת ברך והנפת אגרוף.
3 צפייה בגלריה
ניוקאסל חוגגת
ניוקאסל חוגגת
שחקני ניוקאסל נהנים מהחיים
(צילום: gettyimages)
בדקה ה-69 היה זה ריצ'י בתפקיד הכובש. בכלל, הוא כבש ובישל במשחק אחד בפעם השנייה בקריירה - ולראשונה מאז אוקטובר 2016, אז המגפייז עוד שיחקו בצ'מפיונשיפ. 12 דקות לסיום ננעץ המסמר הסופי: מיגל אלמירון בישל לג'וולינגטון, שהרשית את השלישי של קבוצתו.
פורסם לראשונה: 17:50, 21.06.20