צפו בשערים האדירים של רונאלדו ודיבאלה
(באדיבות ONE)

יובנטוס לא עוצרת ודוהרת לאליפות נוספת. מוליכת הליגה האיטלקית רשמה הערב (שבת) את ניצחונה השביעי ברציפות כאשר הביסה 1:4 את טורינו בדרבי.
פאולו דיבאלה (3), חואן קוודראדו (28), כריסטיאנו רונאלדו (61 בבעיטה חופשית) וג'יג'י (עצמי) כבשו לזכות הביאנקונרי. אנדרה בלוטי כבש לאורחים בתוספת הזמן של המחצית הראאשונה.
6 צפייה בגלריה
דיבאלה ויובה חוגגים
דיבאלה ויובה חוגגים
דיבאלה ויובה חוגגים
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
יום היסטורי מבחינתו. בופון
יום היסטורי מבחינתו. בופון
יום היסטורי מבחינתו. בופון
(צילום: AP)
טורינו, שעדיין לא ניצלה מירידה, נותרה ללא ניצחון חוץ על יובה בליגה מאז אפריל 1995. הגברת הזקנה מחזיקה ביתרון של 7 נקודות בפסגה אחרי הניצחון הגדול של מילאן, 0:3 על השנייה בטבלה לאציו.
בשערה של יובנטוס עמד ג'אנלואיגי בופון הוותיק (42), שבכך שבר את שיא ההופעות בליגה אשר היה שייך לפאולו מאלדיני ורשם את משחקו ה-648 בסרייה A. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי פארמה ב-19 בנובמבר 1995 כשהיה בן 17 בלבד ולאחרונה האריך את חוזהו בשנה.
6 צפייה בגלריה
רונאלדו במאבק עם ברמר
רונאלדו במאבק עם ברמר
רונאלדו במאבק עם ברמר
(צילום: AFP)

מהלך המשחק

דקה שלישית: שער! 0:1 ליובנטוס. חואן קוודראדו מסר לפאולו דיבאלה, שהתגבר על ארמנדו איצו וליונקו ובעט ברגל שמאל לרשת.
9': טורינו ניסתה להשוות. אלכס ברנגר הגיע להזדמנות ברחבה ובעט בסיבוב, הכדור פגע בלאונרדו בונוצ'י ויצא לקרן.
18': כריסטיאנו רונאלדו בעט לשער, סלבטורה סיריגו הדף.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו כובש בבעיטה חופשית
(צילום: AFP)
28': שער! 0:2 ליובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו מסר לחואן קוודראדו. הקולומביאני עבר את תליאנקו ובעט מצד ימין מדויק לפינה הרחוקה.
45': שער! טורינו צימקה ל-2:1. פנדל נשרק לזכות האורחים. השופט הביט ב-VAR אחרי שסימונה ורדי בעט והכדור פגע בידו של מתיאס דה ליכט והצביע על הנקודה הלבנה. אנדראה בלוטי בעט מדויק מ-11 מטרים לרשת.
51': סימונה ורדי נגח כדור שניתז מהמשקוף לרשת והכניע את בופון, אבל השופט פסל את השער בגלל נבדל.
6 צפייה בגלריה
חואן קוודראדו חוגג את השני של יובה
חואן קוודראדו חוגג את השני של יובה
חואן קוודראדו חוגג את השני של יובה
(צילום: רויטרס)
61': שער! 1:3 ליובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו סובב כדור חופשי מעל לחומה, שנעצר רק ברשת. סלבטורה סיריגו זינק, אבל לא הצליח להימנע מספיגה.
67': כמעט הרביעי של יובנטוס. פאולו דיבאלה סיים מבצע אישי בבעיטה ברגל שמאל, הפעם סלבטורה סיריגו הדף.
87': שער! 1:4 ליובנטוס. דאגלס קוסטה מסר מצד שמאל. קופי ג'יגי, ששולב כמחליף בטורינו, ניסה להרחיק אבל בעט לכיוון הלא נכון והבקיע שער עצמי.
6 צפייה בגלריה
דנילו מול סאשה לוקיץ'
דנילו מול סאשה לוקיץ'
דנילו מול סאשה לוקיץ'
(צילום: AFP)

הרכבים

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון; חואן קוודראדו, מתיאס דה ליכט, לאונרדו בונוצ'י, דנילו; רודריגו בנטנקור, מיראלם פיאניץ' (בלז מטווידי 49), אדריאן ראביו; פדריקו ברנרדסקי (דאגלס קוסטה 55), פאולו דיבאלה (גונסאלו היגוואין 80), כריסטיאנו רונאלדו.
טורינו: סלבטורה סיריגו; ארמנדו איצו, ליאנקו, ברמר (קופי ג'יגי 84); לורנצו דה סילבסטרי (סימונה אדרה 80), סאשה לוקיץ', סואליו מייטה, אולה איינה (כריסטיאן אנסלדי 84), אלכס ברנגר; אנדראה בלוטי, סימונה ורדי (וינצ'נזו מיליקו 68).

מילאן פירקה את לאציו, רביעייה לססואולו

סימונה אינזאגי מאמן לאציו הצהיר שזלאטן איברהימוביץ' יקבל טיפול מיוחד, אבל השבדי ניצח על המקהלה של מילאן שפירקה 0:3 ברומא את סגנית המוליכה ואיפשרה ליובנטוס לשמור על פער שבע הנקודות שפתחה מוקדם יותר הערב. השבדי שיחק מחצית אחת, שבה בישל את השער הראשון של הקאן צ'להאנוגלו הטורקי שהפציץ לרשת מחוץ לרחבה בתום מבצע אדיר (23). בדקה ה-34 איברה כבש בפנדל את השני, ואנטה רביץ' שהחליף אותו אחרי ההפסקה כבש את השלישי (59).
מוקדם יותר הערב ססואולו ניצחה 2:4 את לצ'ה ועשויה למצוא את עצמה בסיטואציה מסוימת במקום השישי, שמוביל לאירופה בסיום העונה. פרנצ'סקו קאפוטו (5) העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה החמישית, פאביו לוצ'יוני (27) השווה, דומניקו ברארדי (63, פנדל) החזיר את היתרון לססואולו, מרקו מנקוסו (67, פנדל) השווה שוב פנדל בצד השני, אבל ג'רמי בוגה (78) ומרט מולדור (83) כבשו וקבעו את התוצאה הסופית.
פורסם לראשונה: 18:07, 04.07.20