בפעם הראשונה מזה שנתיים - צ'לסי שוב בגמר הגביע האנגלי. למרות שהפסידה לה בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, הקבוצה של פרנק למפארד עשתה הערב (ראשון) את העבודה במאני-טיים עם 1:3 מרשים בוומבלי על מנצ'סטר יונייטד בחצי הגמר השני.
הבלוז יפגשו בקרב על התואר ב-1 באוגוסט את ארסנל, בשחזור הגמר מ-2017. אז דווקא התותחנים חגגו את התואר האחרון שלהם עם 1:2 יוקרתי.
3 צפייה בגלריה
צ'לסי חוגגת
צ'לסי חוגגת
צ'לסי חוגגת
(צילום: AFP)
הערב פרנק למפארד ראה קונצרט של קוצתו. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון, 11 דקות (!!!) בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. מייסון מאונט הכפיל, דקה בתוך המחצית השנייה, והארי מגווייר בשער עצמי (74) קינח כדי לקרב את צ'לסי מרחק ניצחון אחד מהנפת הסרוויס. ברונו פרננדש רק צימק.

מהלך המשחק

דקה 10': סוף סוף, צ'לסי התעוררה. ריס ג'יימס בעט חזק לשער של דויד דה חאה, שהיה במקום ועצר את הכדור.
15': זה כמעט ה-0:1 של צ'לסי! מרקוס אלונסו קיבל כדור גובה מצוין לרחבה, ונגח מעל השער.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס ולינדלוף
ג'יימס ולינדלוף
ג'יימס ולינדלוף
(צילום: EPA)
31': יונייטד באיום ראשון משמעותי. בעיטה חופשית של ברונו פרננדש עבר את החומה של צ'לסי, אבל ווילפרדו קבאירו הדף את הכדור החוצה.
42': פציעה של הארי מגווייר ואריק ביילי עצרה את המשחק ל-8 דקות. הארי מגווייר הצליח להתאושש ולאחר שנחבש חזר אל הגשא, ביילי סיים את דרכו במשחק. תוספת זמן של חמש דקות סיימה את המחצית הראשונה ונטולת השערים בדקה ה-55.
45+11': שער! 0:1 צ'לסי! אחרי מספר מצבים לא מנוצלים ומחצית ארוכה מדי, אולבייה ז'ירו שם את זה ברשת!
3 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
(צילום: רויטרס)
46': שער! 0:2 צ'לסי! זה היה מהיר. פחות מדקה לפתיחת המחצית השנייה, מייסון מאונט שחרר טיל לשער של דה חאה שלא הצליח לעצור את הכדור.
74': שער! 0:3! זה כבר חתום. הגנת מנצ'סטר יונייטד התפרקה לחלוטין, מגוויר ניסה להוציא את הכדור החוצה אבל טעות אומללה שלחה את הכדור שלו לשער של דה חאה, שלא היה מוכן לזה.
86': 3:1. יונייטד צימקה בפנדל. ברונו פרננדש צימק מהנקודה הלבנה.

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; הארי מגווייר, אריק ביילי (אנתוני מרסיאל, 45+2), ויקטור לינדלוף, ארון ואן ביסאקה; פרד (פול פוגבה, 55), נמניה מאטיץ', ברנדון וויליאמס, דניאל ג'יימס (מייסון גרינווד, 56); ברונו פרננדש, מרקוס ראשפורד.
צ'לסי: ווילפרדו קבאירו; ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, קורט זומה, ריס ג'יימס; מתיאו קובאצ'יץ' (רובן לופטוס-צ'יק, 86), ז'ורז'יניו, מרקוס אלונסו, וויליאן (קאלום הודסון-אודוי, 80); מייסון מאונט (פדרו, 90+1), אוליבייה ז'ירו (תמי אברהם, 80).
פורסם לראשונה: 19:55, 19.07.20