פאולו דיבאלה, על פי מספר דיווחים, יחתום ביובנטוס עד שנת 2025. אכן הדבר יקרה? נראה שהחלוץ הארגנטינאי כבר קורץ לקבוצה הבאה שלו. לפחות על פי ראיון נרחב שהעניק ל-CNN.
כשנשאל לגבי ברצלונה, בה משחק חברו לנבחרת לאו מסי, אמר: "מדובר במועדון נהדר ברמה עולמית, ועם מסי הם תמיד טובים יותר. יהיה נחמד לשחק שם, אבל גם יובנטוס קבוצה גדולה מאוד, עם היסטוריה מפוארת ושחקנים גדולים. אני שמח לשחק עם חבר'ה כמו ג'אנלואיג'י בופון וכריסטיאנו רונאלדו שגורמים לקבוצה להשתפר".
2 צפייה בגלריה
דיבאלה ומסי
דיבאלה ומסי
ישתפו פעולה באותה קבוצה? דיבאלה ומסי
(צילום: AP)
דיבאלה, שכבר היה בדרך החוצה מטורינו בקיץ האחרון, שחזר את האירועים ההם: "יובנטוס לא סמכה עליי, הם לא רצו שאמשיך לשחק כאן וניסו להעביר אותי למנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ואני חושב שגם לפריז סן ז'רמן. ועדיין, רציתי להישאר כאן. היו כמה חודשים רעים שרציתי שייפסקו, זה לא היה הוגן. זה לא היה קל, כי כוונות הקבוצה היו שונות למרות שאמרתי שאני רוצה להישאר".
רגע המפנה לטענתו, הגעת מאוריציו סארי לתפקיד המאמן. "ברגע שהשוק נסגר והוא הגיע, התקדמתי הרבה", הסביר. "שיחקנו הרבה יותר טוב ועשינו עונה נהדרת. חידוש החוזה? כרגע אין עדיין כלום. נשארה לי שנה וחצי, זה לא הרבה, ואני מבין שלאור הקורונה המצב מסובך".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
דיבאלה מפרגן גם לו. רונאלדו
(צילום: EPA)
דיבאלה דיבר גם על המחאות האחרונות של כדורגלנים ברחבי העולם בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד בארה"ב. "למזלי, המשפחה שלי חינכה אותי אחרת ואני יכולה לכבד אנשים על מה שהם", סיכם. "על דרך החשיבה שלהם ולא בגלל איך שהם לבושים, מאיזו מדינה הם מגיעים או צבע עורם".