האם ארוחת גיבוש בביתו של לאו מסי תסבך את ברצלונה? ב-ESPN מדווחים כי הנהלת הליגה הספרדית תפתח בחקירה נגד המועדון בטענה כי שחקניו הפרו את פרטוקול הקורונה, לאחר שבילו אתמול בערב ברביקיו באחוזתו של הכוכב הארגנטינאי.
על פי הפרסום, הנהלתה הלה-ליגה טוענת כי לא פחות מ-40 אנשים נכחו בביתו של מסי, בעוד שעל פי פרוטוקול הקורונה מותרת "התארגנות" של שישה אנשים יחד באותו מקום. באתלטיקו מדריד, אגב, חגגו גם כן ערב גיבוש, אולם לטענת בכיר בלה-ליגה הוא היה "מפוקח והתנהל על פי כל החוקים".
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
המחווה שאולי תסבך את ברצלונה. מסי
(צילום: AP)
אותו בכיר סיפר לעיתון "ABC" כי ברצלונה ככל הנראה תיענש: 'מדובר במקרה אחר מכיוון שאנשי אתלטיקו אמרו לנו מראש ומסרו לנו את כל הפרטים על מה הם הולכים לעשות. הליגה הייתה מודעת לארוחה ההיא וכל דרישות האבטחה התקיימו. את חגיגת הברביקיו של בארסה גילינו מהתקשורת".
כזכור, אתמול פורסם בספרד כי מסי רצה לשפר את האווירה בקבוצה, אחרי ה-2:3 על ולנסיה ורגע לפני המשחק הגורלי מול אתלטיקו בשבת בקאמפ נואו - וערך את האירוע בביתו. בדרך כלל ארוחות הגיבוש נערכות במסעדות מפורסמות בעיר - ועם צלמי פפארצי שמחכים בחוץ לכוכבים, אולם מסי רצה מקום שקט ובעיקר "מאחד יותר" ועשה זאת בשכונת הפאר קסטל דה פלס, בה הוא מתגורר.
השחקנים יוצאים מביתו של מסי אתמול בערב
ב"מארקה", שלא ידוע בגישה הפרו קטאלנית שלו, נכתב כי "כל השחקנים הגיעו לארוחה, מתוך הכרה בחשיבות של האחדות של חדר ההלבשה ברגעים המכריעים של העונה. האווירה בקבוצה בשיאה בתקופה האחרונה, והשחקנים רוצים לחגוג את היחסים המשופרים שלהם".