ערן זהבי לא פתח כל כך טוב את התקופה שלו בהולנד. אמש (ראשון) הוא החמיץ פנדל ופ.ס.וו איינדהובן סיימה רק ב-1:1 מול טוונטה. הקבוצה נמצאת רק במקום הרביעי, ארבע נקודות פחות מהמוליכה איאקס.
"אפשר לצפות ממנו ליותר", נכתב בעיתון "טלחרף", "שחקני ההתקפה של פ.ס.וו לא מפרגנים מספיק אחד לשני ואין מספיק מסירות", הוסיפו בעיתון. "זהבי אמור לשמש דוגמה לשחקנים הצעירים, אבל זה לא קורה. הוא כרגע מרוכז בעצמו ובמספרים שלו. אולי בגלל שכבש רק שער אחד בליגה עד עכשיו", נכתב. בעיתון "איינדהובן דגבלאד" ביקרו את זהבי בחריפות: "איפה היכולת שראינו מזהבי כל הקריירה? בינתיים זה לא בא לידי ביטוי". בעיתון נתנו לחלוץ הישראלי את הציון 4.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. בינתיים לא מצליח באיינדהובן
(צילום: AP)
המאמן רוג'ר שמידט אמר בסיום: "חסר קצת פרגון אצלנו, היינו צריכים להציג יכולת התקפית טובה יותר". החלוץ קודי גאקפו הסכים עם מאמנו: "אנחנו מדברים בינינו לבין עצמנו על כך שאנחנו לא מוסרים מספיק טוב".
זהבי עצמו אמר בסיום: "הייתי צריך לכבוש את הפנדל הזה, ואני לוקח את האחריות על כך. אני מקווה שבמשחק הבא אני אהיה הרבה יותר טוב. כולנו צריכים להיות טובים יותר. אף אחד לא יחלק לנו מתנות, היינו צריכים לייצר יותר מצבים. אני חושב שבעטתי פנדל טוב, אבל השוער זינק והצליח לעצור. הייתי חסר מזל. אלה הם החיים של חלוץ, גם בנבחרת ישראל החמצתי פנדל חשוב".