מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן הודיעו היום (שישי) רשמית על מעברו של לירוי סאנה לאלופת גרמניה. הקיצוני בן ה-24 שיחק במשך ארבע עונות בסיטיזנס וכעת יפנה לאתגר חדש במדי אלופת גרמניה, במדיה ישחק בחמש העונות הקרובות.
סאנה שיצטרף לבאיירן כבר בשבוע הבא, הגיב על המעבר: "באיירן מינכן הוא מועדון ענק עם שאיפות גבוהות שמתאימות לי. אני כבר מחכה לאתגר החדש ולהתאמן עם החברים החדשים לקבוצה. אני מכיר אני האנזי פליק מהנבחרת הצעירה של גרמניה. אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים וכמובן בליגת האלופות".
1 צפייה בגלריה
לירוי סאנה
לירוי סאנה
לירוי סאנה. אתגר חדש
(האתר הרשמי של באיירן מינכן)
מנכ"ל באיירן, קארל-היינץ רומיניגה, התייחס לרכש החדש: "הוא שחקן מצוין שהוכיח את יכולותיו לאורך השנים ובמיוחד בנבחרת הלאומית. המטרה שלנו היא לצרף את הגרמנים הטובים ביותר". סאנה יחזור לבונדסליגה, אחרי קדנציה בשאלקה 04 בין 2014 ל-2016.
מאמן סיטי, פפ גוארדיולה, נפרד ממנו: "מאחל לו בהצלחה בפרק החדש בקריירה. הוא לקח חלק באחת התקופות הכי מיוחדות בהיסטוריה של המועדון". בסך הכל רשם הגרמני 135 הופעות במדי הסיטיזנס בהן כבש 39 שערים ובישל 15 נוספים.
סאנה עצמו פרסם בטוויטר הודעת פרידה מאוהדי סיטי: "תודה על הרגעים הנפלאים והתמיכה בארבע השנים האחרונות. תמיד אזכור את התקופה שלי כאן".