ברצלונה עברה שבוע סוער במיוחד שהחל עם ההפסד הביתי בקלאסיקו והמשיך עם התפטרותו של הנשיא ז'וזפ מריה ברטומאו, אבל בליגת האלופות לפחות היא משדרת עסקים כרגיל. הערב (רביעי) היא רשמה 0:2 חשוב על יובנטוס בטורינו, במשחק שהתקיים במסגרת המחזור השני של שלב הבתים.
עוסמאן דמבלה שקיבל הפעם את המקום בהרכב החזיר עם שער מצוין (14) מבישול של לאו מסי. הפרעוש גם הכפיל בפנדל (91). מריח דמירל הורחק (85). הגיבור הטרגי מנגד היה ללא ספק אלברו מוראטה. החלוץ הספרדי חווה את אחד המשחקים המתסכלים בקריירה שלו, כאשר הצליח להכניע את נטו שלוש פעמים, אבל שלושת השערים שלו נפסלו בהחלטת VAR עקב נבדל.
בתום שני מחזורים ברצלונה מובילה את בית 7 עם מאזן מושלם. יובנטוס מאחוריה עם 3 נקודות. עוד באותו הבית, פרנצווארוש סחטה 2:2 דרמטי מדינמו קייב.
9 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
מסי. שער ובישול
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
 ברצלונה דמבלה
 ברצלונה דמבלה
דמבלה חוגג בטורינו
(צילום: AFP)
9 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה מתוסכל
אלברו מוראטה מתוסכל
אלברו מוראטה מתוסכל
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
גריזמן, בונוצ'י
גריזמן, בונוצ'י
גריזמן ובונוצ'י
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
מסי, דמירל
מסי, דמירל
מסי מול דמירל
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
רשפורד חוגג
רשפורד חוגג
רשפורד. התפוצץ על לייפציג
(צילום: EPA)
עוד קבוצה שזורחת בעיקר בצ'מפיונס עד עכשיו היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים, שבשבוע שעבר חזרו עם כל הקופה מפריז, התפוצצו על לייפציג עם 0:5 מהדהד. מייסון גרינווד (21) פתח את החגיגה, אבל הגיבור הגדול הוא מרקוס רשפורד שהפגיז שלושער מהיר (76, 78 ו-92). גם אנתוני מרסיאל (87 בפנדל) עלה על הלוח.
דורטמונד נאלצה להזיע בבית מול זניט, אבל יצאה עם 3 נקודות בזכות 0:2 על אלופת רוסיה. עוד בבית 6, לאציו וקלאב ברוז' נפרדו ב-1:1. בבית 5, סביליה נראתה טוב מול ראן והסתפקה ב-0:1.

בית 7

יובנטוס - ברצלונה 2:0
ברצלונה פתחה חזק ואנטואן גריזמן מצא את הקורה כעבור שתי דקות בלבד. האורחת הצליחה לעלות ליתרון מוצדק כעבור קצת יותר מ-10 דקות, כאשר הכובש היה עוסמאן דמבלה, שסיים יפה מהלך אישי מרשים (14). שער של אלברו מוראטה נפסל בצדק בטענת נבדל (15) ובהמשך המחצית שער נוסף שלו נפסל מאותה סיבה (30).
9 צפייה בגלריה
 ברצלונה
 ברצלונה
דמבלה והחברים אחרי השער
(צילום: גטי אימג'ס)
זה כנראה אחד הימים המתסכלים של מוראטה בתקופה האחרונה, כי הוא נאלץ לראות את ה-VAR מבטל שער שלו בפעם השלישית, בגלל נבדל קטנטן (56). בהמשך, מהלך קסם של מסי לא היה רחוק מלהסתיים בשער אדיר, אבל הפרעוש נבלם ברגע האחרון (73). מריח דמירל הורחק לקראת הסיום (85) ולאו מסי סגר את הסיפור עם פנדל בתוספת הזמן (91).
פרנצווארוש - דינמו קייב 2:2
ויקטור ציגנקוב הבקיע מהנקודה הלבנה (28). קרלוס דה פנה הכפיל (41). טוקמאק נואן צימק (59) ופרנק בולי (90) השלים קאמבק הונגרי מרשים. סרגיי סידורצ'וק ספג כרטיס אדום (86).

בית 8

מנצ'סטר יונייטד - לייפציג 0:5
מייסון גרינווד העלה את השדים האדומים ליתרון (21) מבישול יפה של פול פוגבה ולאחר בדיקה של ה-VAR. המארחת ניצלה מתפרצת כדי להכפיל את התוצאה. הכובש היה מרקוס רשפורד (76), שקיבל כדור עומק מרשים מברונו פרננדש שעלה מהספסל במחצית השנייה. שתי דקות לאחר מכן יונייטד כבר חגגה את השלישי גם כן של רשפורד שהשלים לאחר מכן שלושער (78 ו-92). אנתוני מרסיאל הבקיע בפנדל (87).
9 צפייה בגלריה
רשפורד חוגג
רשפורד חוגג
רשפורד חוגג
(צילום: AFP)
9 צפייה בגלריה
מייסון גרינווד חוגג
מייסון גרינווד חוגג
מייסון גרינווד. כבש ראשון
(צילום: גטי אימג'ס)
בית 5
סביליה - ראן 0:1
המארחת חיכתה למחצית השנייה כדי לעלות ליתרון מוצדק שגם הספיק כדי לנצח. לוק דה יונג הגיע לכדור גובה נפלא של מרקוס אקונה ובעט פנימה מקרוב (56).

בית 6

דורטמונד - זניט 0:2
ג'יידון סאנצ'ו הבקיע בפנדל כדי להעלות את הגרמנים ליתרון מאוחר (77). ארלינג הולנאד לא מסוגל לסיים משחק ללא שער וכבש גם הוא (91).
קלאב ברוז' - לאציו 1:1
חואקין קוראה העלה את לאציו ליתרון בזכות כדור מסובב מ-16 מטר לפינה השמאלית (14). האנס ואנקן השווה בפנדל קצת לפני הירידה למחצית (42).
פורסם לראשונה: 21:50, 28.10.20