שלב 32 האחרונות בליגה האירופית סיפק לנו הגרלה פיקנטית בין מכבי תל אביב לשחטאר דונייצק של מנור סולומון, שכמובן תגיע למפגש הכפול בפברואר כפייבוריטית מובהקת.
סולומון התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של שחטאר ודיבר על המפגש הצפוי מול האלופה הישראלית. "מדובר במועדון גדול בעל היסטוריה, אחד הגדולים בישראל לצד מכבי חיפה", אמר סולומון. "הוא זכה בשתי האליפויות האחרונות, זה המועדון הכי מעוטר והכי פופולרי שם, גם המשפחה שלי אוהדת אותו. זה מוזר בשבילי, אבל אני מתרגש לפגוש אותו בישראל".
2 צפייה בגלריה
מתרגש לקראת מכבי ת"א. סולומון
מתרגש לקראת מכבי ת"א. סולומון
מתרגש לקראת מכבי ת"א. סולומון
(צילום: EPA)
סולומון נשאל איך הגיב כששמע על ההגרלה: "זו הייתה הפתעה. כששמה של מכבי ת"א הופיע על המסך המשפחה ואני שמחנו, הם מיד שאלו אותי: 'מה נעשה עכשיו, את מי נעודד?'. התקשורת בישראל גם מתרגשת והיא מצפה למשחקים מעניינים".
על השחקנים הבולטים במכבי ת"א: "אני מכיר את רובם מהנבחרת. חלקם חברים טובים שלי ואחרי ההגרלה דיברנו והם ביקשו ממני להחליף חולצות. יש להם כמה צעירים נהדרים כמו יונתן כהן ודן גלזר, לצד ותיקים יותר כמו שרן ייני, איתן טיבי ואייל גולסה - זה נותן להם איזון".
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
כהן. סולומון החמיא לו
(צילום: עוז מועלם)
"לדעתי מרכז השדה הוא החלק החזק אצלם: דור פרץ, גולסה, גלזר ואחרים. מכבי ת"א טובה מבחינה פיזית, היא משחקת חזק, יודעת להניע את הכדור. יהיה מאוד מעניין, אני מצפה למשחקים הללו", סיכם סולומון.
הקשר הישראלי, כזכור, כיכב בשלב הבתים של ליגת האלופות וכבש שני שערים גדולים מול ריאל מדריד, ב-2:3 בספרד וב-0:2 בבית. לצערו זה לא הספיק בשביל עלייה לשמינית הגמר, ושחטאר נשרה לליגה האירופית.