צפו ברביעייה של מסי בניצחון על אייבאר
(ONE)

זו כבר לא רק שמועה, זה לא רק דיווח בודד, לאו מסי, על פי כל התחזיות, יעזוב את ברצלונה בתקופה הקרובה אחרי כמעט 20 שנה במועדון בו הפך לסמל וזכה בכל תואר אפשרי.
הסופרסטאר בן ה-33 דורש להשתחרר מחוזהו בחינם בעקבות הסעיף שמאפשר לו לעשות זאת בכל קיץ, אך הבעיה היא שתוקפו פג ב-10 ביוני. הפרעוש טוען שעקב הנסיבות המיוחדות ודחיית העונה, גם תוקף הסעיף אמור להשתנות, ונראה שמצפה לנו קרב ארוך, שעשוי להסתיים בבית המשפט.
3 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
נחוש לעזוב. מסי
(צילום: AFP)
בינתיים הנשיא (המושמץ) ז'וזפ מריה ברתומאו מחזיק חזק בכיסאו ולא נראה שהוא מתכוון לעזוב, אלא אם יודח – ועל פי מספר דיווחים הדרישה של מסי לעזוב היא מהלך שנועד להעיף את ברתומאו מהמועדון, וברגע שזה יקרה, הוא יסכים להישאר, כך גם נטען ב"אל צ'ירינגיטו", אך כלל לא בטוח שזה הסיפור.
ב"אולה" הארגנטינאי חשפו פרטים מהשיחה בין הכוכב והמאמן החדש רונלד קומאן, וסימנו את חילופי הדברים ביניהם כטריגר הסופי להחלטה של מסי.
"המעמד המיוחד שלך בקבוצה הסתיים", אמר לו קומאן על פי הדיווח. "אתה חייב לעשות הכל למען הקבוצה. אני לא הולך להתפשר בעניין הזה, אתה חייב לחשוב על הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
קומאן מוצג
קומאן מוצג
שני הגורמים לעזיבה של מסי. קומאן וברתומאו
(צילום: רויטרס)
השיחה הזו, כך נטען, הביאה מעשית לסוף דרכו של מסי במועדון ולפעולה שביצע אתמול בערב, כששלח את "הפקס" (מעין הודעה רשומה מיוחדת שתקפה משפטית, לאו דווקא בפקס) על רצונו להשתחרר בחינם.
אבל... מי אמר שברצלונה תאפשר לשחקן הגדול בתולדותיה לעזוב בחינם? כלי התקשורת בארגנטינה וספרד, כך נראה, מסכימים שאין ספק שאם מסי אכן יעזוב, זה יהיה תמורת סכום גדול (מאוד). כרגע סעיף השיחרור שלו עומד על 700 מיליון אירו, וכמובן שאין אף קבוצה שתשלם אותו – אך הדיווחים האחרונים טוענים שהקטלאנים הבינו שאין להם ברירה אלא למכור ויהיו מוכנים להתפשר על סכום קטן בהרבה מאותו סעיף דמיוני.
ב"ראק1" וב"אס" הספרדים המספר שעומד על הפרק הוא 300 מיליון אירו והמועמדת הרצינית היחידה לקלוט אותו היא מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה. גם אם כחלק מהעסקה האפשרית יועברו שחקנים, הסכום אותו מעוניינים בברצלונה לקבל חייב להיות מעל 222 מיליון אירו כדי להפוך אותו לשחקן היקר בהיסטוריה (222 מיליון אירו היה הסכום ששילמה פ.ס.ז' על ניימאר בקיץ 2017).
3 צפייה בגלריה
"נו, אתה בא למנ'צסטר?". מסי ופפ בזמנים טובים יותר
"נו, אתה בא למנ'צסטר?". מסי ופפ בזמנים טובים יותר
"נו, אתה בא למנ'צסטר?". מסי ופפ בזמנים טובים יותר
(צילום: AP)
הדיבורים האחרונים בין סיטי ובארסה העלו את השם של גבריאל ז'סוס כשחקן שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה. גם שמו של הבלם אריק גרסיה עלה.
עוד דווח שמסי כבר שוחח מספר פעמים בימים האחרונים עם גווארדיולה, שאימן אותו בברצלונה ותחתיו הקבוצה סיימה שנה מושלמת, עם שישה תארים, והפרעוש גם סיפק את השנה האישית, בטח מבחינת מספר שערים, הטובה בחייו, כשב-2012 הבקיע לא פחות מ-79 שערים במדי הקבוצה והוסיף 12 שערים בנבחרת – סה"כ 91 שערים. מספר שנראה דמיוני בכל קנה מידה.