2 צפייה בגלריה
אדבאיו אקיפנווה
אדבאיו אקיפנווה
אקינפנוואה בפעולה
(צילום: gettyimages)
הוא נחשב לאחד השחקנים הכי מוכרים באנגליה למרות שמעולם לא שיחק בפרמייר-ליג בעיקר בשל מבנה הגוף העצום שלו, שעזר לו לקבל את הכינוי "החיה". אתמול (שני) אדבאיו אקינפנוואה העפיל יחד עם קבוצתו ווייקומב לצ'מפיונשיפ לראשונה בתולדותיה וסיפק ראיון לפנתיאון.
לפני ארבע שנים אקינפנוואה הצליח לעזור לווימבלדון לעלות ליגה ובסיום אותו משחק חוזהו נגמר והוא הפך מעשית למובטל. בניסיון נואש למצוא קבוצה, הוא ביקש ממנג'רים לשלוח לו הודעות וואטסאפ כדי לשמור על החלום שלו ולשחק בליגה השנייה.
2 צפייה בגלריה
אדבאיו אקיפנווה
אדבאיו אקיפנווה
חוגג את העלייה ההיסטורית לצ'מפיונשיפ. "פעם הייתי מובטל"
(צילום: gettyimages)
באותו קיץ ווייקומב צירפה את מי שבמהלך הקריירה שלו עבר ב-12 מועדונים בליגות הנמוכות ואתמול אקינפנוואה סוף סוף השלים את החלום כשניצח עם קבוצתו 1:2 את אוקספורד בפלייאוף העלייה לליגת המשנה.
אבל אף אחד לא ציפה למה שהגיע אחרי המשחק. "לפני ארבע שנים אני עמדתי כאן מולכם ולמעשה הייתי מובטל", אמר החלוץ בן ה-38. "תנו לי לומר לכם משהו. הבן היחיד שיכול לתפוס אותי עכשיו בוואטסאפ זה קלופ, כדי שנוכל לחגוג ביחד".
הראיון המרגש בסיום המשחק
"אני מקווה שהסיפור שלי מראה שהדעה היחידה שחשובה היא זו שיש לך לגבי עצמך", המשיך אקינפנוואה הנרגש. "היה לי מזל ובורכתי למצוא מאמן ושחקנים שמאמינים בי".
מי שעוד האמין בו הוא מאמן ליברפול עצמו יורגן קלופ, שסיפק לאקינפנוואה יופי של הפתעה. המאמן הגרמני שלח וידאו בוואטסאפ (כמו שהוא ביקש) לחלוץ האנגלי בו אמר: "היי, בחור גדול. ברכות. צפיתי במשחק, אבל לא ראיתי את הראיונות אחריו. מזל שהנדו (ג'ורדן הנדרסון) ושאר השחקנים אמרו לי ליצור איתך קשר בוואטסאפ, אז הנה אני עושה זאת".
הברכה המצולמת של קלופ
"ברכות!", המשיך קלופ. "אני בטוח שכל החיים שלך רצית להיות לפחות שחקן בצ'מפיונשיפ וסוף סוף אתה שם. כל הכבוד, ניצחון גדול. גם בזמנים מוזרים כאלו אני מקווה שתוכל לחגוג בצורה ראויה".
אקינפנוואה היה מאושר כמובן והודה לקלופ בציוץ שהעלה: "אתה משוגע. האיש, המיתוס, האגדה שלח לי וואטסאפ. היום הזה לא יכול להיות יותר טוב. תודה לך קלופ".