לפני עשרה ימים הליגה האיטלקית זימנה מפגש מעניין למדי, בין האלופה יובנטוס לנאפולי. המשחק, שהיה אמור להתקיים בטורינו ברביעי באוקטובר, הפך בסופו של דבר למחזה ביזארי במיוחד - כששחקני יובנטוס חיכו במשך מחצית שלמה לבדם במגרש עד שהשופט שרק לסיום ההתמודדות, אליה האורחת לא הופיעה. היום (רביעי) הוחלט כי הגברת הזקנה תזכה בניצחון טכני 0:3, בעוד נאפולי תספוג הורדת נקודה כעונש.
הסיפור הזה התחיל כשבנאפולי גילו ששניים מהשחקנים בסגל חיוביים לנגיף, והבינו כי טיסה וקיום המשחק עלולים להוות סכנה עבור המשתתפים, ויתרה מכך - להיחשב כעבירה פלילית. רשויות הבריאות בנאפולי כלל לא אפשרו לקבוצה לטוס, מה שהשאיר אותה במצב בו לא יכלה להגיע למשחק.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ הריק
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
אצטדיון האליאנץ
אצטדיון האליאנץ
מקרה תקדימי
(צילום: AP)
בסרייה א' חשבו אחרת וקבעו כי המשחק אמור להתקיים כסדרו, מה שהביא בסופו של דבר את אנדראה פירלו ושחקניו למגרשם הביתי, שם המתינו ליריבה שלא הגיעה. מצד נאפולי נטען כי רשויות הבריאות דחקו בשחקנים ובאנשי הצוות לנקוט באמצעי זהירות כדי להימנע מהדבקה כללית, אך זה לא עזר להם להימנע מהעונש שניתן להם היום על ידי ראשי הליגה.
בוועדת המשמעת הוסיפו שעל פי פרוטוקול הליגה שני מקרי הדבקה בקורונה אינם מספיקים על מנת לדחות משחק, וכי לא מדובר במקרה של "כוח עליון" במסגרת הקריטריונים שנקבעו, על כן הטענות של הנענשת לא הצדיקו התחשבות.