צפו בניצחון של ריאל

בשורה התחתונה ריאל מדריד עשתה את העבודה אמש (ראשון) מול אייבאר, ניצחה אותה 1:3 וחזרה לפגר אחרי ברצלונה בשתי נקודות בלבד. אבל מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן, רחוק מלהיות מרוצה מהיכולת של שחקניו.
ריאל פתחה בטירוף ועלתה ל-0:3 עוד במהלך המחצית הראשונה, אלא שלמחצית השנייה היא לא הופיעה ואף ספגה שער. כבר בהפסקת המים במהלך המשחק זיזו היה עצבני על שחקניו, וזה נמשך גם בחדר ההלבשה בסיום.
1 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זידאן עצבני בהפסקת המים
(צילום: gettyimages)
"התחלנו את המשחק טוב, אבל במחצית השנייה היה לנו קשה. לא מבחינה פיזית, פשוט לא היינו מדויקים. בחצי הראשון היינו חזקים ושלטנו. זה ניצחון חשוב, שלוש נקודות חשובות, נשארו לנו עוד עשרה משחקים", אמר המאמן במסיבת העיתונאים.
אדן הזאר, שפתח ובישל לסרחיו ראמוס את השער השני בהתמודדות, נפצע שוב, הפעם בקרסול, והוחלף אחרי שעה. למרות זאת, זידאן לא דואג. "לא סיכמנו בינינו על כמה דקות אדן ישחק. זה ברור שחסר לו עדיין כושר ל-90 דקות. הוא שיחק שעה, שזה גם בסדר. המכות שקיבל משחקני אייבאר? עדיף ככה. הם עשו לו חיים קשים, אבל זה הכדורגל. במחצית הוא אמר שהוא בסדר ושהוא שמח על זה שמשחקים נגדו חזק, אבל שהוא לא מפחד. הוא שמח מהתצוגה שלו וגם אנחנו". היריבה הבאה של ריאל תהיה ולנסיה ביום חמישי.
זידאן מקבל מפרס חולצה על משחקו ה-200 כמאמן ריאל
זה היה משחקו ה-200 של זידאן בקריירה כמאמן ריאל, והוא המאמן השלישי עם הכי הרבה משחקים בבלאנקוס אחרי ויסנטה דל בוסקה (246) ומיגל מוניוז (605) האגדיים. מאזנו של הצרפתי עומד על 132 ניצחונות, 42 תוצאות תיקו, 26 הפסדים וחשוב מכך - 20 תארים.
גארת' בייל חגג את משחקו ה-200 בריאל, וגם המאזן שלו מרשים למרות שלא בטוח באמת עד כמה הוא רוצה להישאר במועדון - 105 שערין, 69 בישולים וזכייה ב-14 תארים.